آفتاب

واکنش پروین به خداحافظی کریمی

واکنش پروین به خداحافظی کریمی

علی پروین پس از خداحافظی علی کریمی گفت: او بهترین کار ممکن را انجام داد.

خبرگزاری فارس: علی پروین در گفت‌وگویی در خصوص موفقیت والیبالیست‌های کشورمان در لیگ جهانی اظهار داشت: به نظر من بچه‌های ما در این مسابقات شاهکار کردند و همین که تا اینجای کار آمدند باید کلاهمان را بالا بیندازیم و به آنها بگوییم ملت ایران به شما افتخار می‌کند.

وی افزود: البته ما پتانسیل شکست آمریکا را هم داشتیم اما خستگی برزیل توان بچه‌ها را کم کرده بود ولی این بچه‌ها از نظر ما و همه جهانیان قهرمان لیگ جهانی هستند چون هر روز می‌بینید فقط همه از ایران در سراسر جهان تعریف می‌کنند.

پروین در خصوص خداحافظی علی کریمی نیز گفت: علی بچه با استعداد و واقعاً جادوگر بود. او در مربیگری هم به نظر من می‌تواند جادوگر باشد چون این پتانسیل را به خاطر فکر خوب و خلاقش می‌بیند.

این پیشکسوت پرسپولیس افزود: ای کاش هیچ وقت بدبدرقه نباشیم نمی‌دانم آروزی کریمی در این فوتبال چه بود اما به تمام سطوح بالا رسید و شاید اگر می‌خواست در بارسلونا هم بازی می‌کرد اما ای کاش ما هیچ‌وقت بد بدرقه نباشیم. من نمی‌دانم پشت ماجرا چیست ولی خوب بود که علی با پیراهن پرسپولیس و یا تیم ملی از فوتبال خداحافظی می‌کرد. اما همه چیز تمام شد رفت و باید علی را به حال خودش نگذاریم و از او استفاده کنیم.

پروین خاطرنشان کرد: به نظر من کریمی تصمیم خوبی گرفت و به موقع این تصمیم را عملی کرد باید به بهترین کار کریمی آفرین گفت چون می‌دانم این بچه کلافه شده بود و دوست نداشت هر روز در یک تیم بازی کند. علی عزیز هر جا هستی ان‌شالله سربلند، موفق و مثل دوران فوتبالت دل مردم را شاد کنی. چون مردم تو را دوست دارند.

پروین در پایان در پاسخ به این سؤال که خاطره شیرینت از علی کریمی چیست،‌گفت:‌دریبل‌های کریمی و اسیر کردن بازیکنان مخصوصاً عرب‌ها که چند تا را با خود می‌پیچاند و آنها را گیج می‌کرد خیلی لذت‌بخش بود به همین دلیل چند سالی بود که عرب‌ها چهارنفری هم حریف کریمی نبودند و واقعاً‌ قبول داشتند که او یک جادوگر است. درست است دوران فوتبال کریمی امروز با خداحافظی‌اش تمام شد اما امثال کریمی همیشه در خاطرات مردم می‌مانند و این موضوع استقلال و پرسپولیسی ندارد. خبر تلخی برایم بود اما باز هم می‌گویم علی جان تو بهترین تصمیم را گرفتی علی‌رغم اینکه باز هم می‌توانستی با همین شرایط برای هر تیمی مؤثر و تأثیرگذار باشی.
کد N402040

وبگردی