آفتاب

قنوات شهرضا در معرض خطر

قنوات شهرضا در معرض خطر

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا با بیان اینکه عدم اختصاص بودجه‌ی کافی، قنوات شهرضا را در معرض خطر قرار داده است، گفت: هم‌اکنون با اعتباری بالغ بر 3500 میلیون ریال به تعداد 12 رشته قنات در شهرستان در حال بازسازی، مرمت و اصلاح مسیر هستند.

«عبدالرضا تاکی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در شهرضا، در خصوص کل بودجه اختصاص یافته برای مرمت و بازسازی و اصلاح مسیر قنوات شهرضا اظهار کرد: حجم کل اعتبارات اختصاص‌یافته برای اجرای این طرح مبلغی معادل شش میلیارد و 375 میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ستاد حوادث غیره مترقبه به این امر اختصاص یافته است، اما تکافوی تکمیل این پروژه را نمی‌دهد و از همین‌رو لازم است دولت و مسئولان شهرستان اهتمام بیشتری کنند تا شاهد تکمیل این طرح‌ها و برطرف کردن مشکل کمبود آب در منطقه باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا با بیان اینکه بیشترین محل تأمین آب زراعی شهرضا از محل قنوات شهرستان است، خاطرنشان کرد: لازم است تا مسئولان اجرایی استان و شهرستان توجه بیشتری در خصوص حفاظت از این میراث ارزشمند گذشتگان داشته باشند تا بتوانیم با مصرف کمترین انرژی استحصال آب مورد نیاز بخش کشاروزی را انجام دهیم.

انتهای پیام

کد N401866

وبگردی