آفتاب
با صدور بیانیه‌ای؛

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی تجاوز صهیونیست‌ها به غزه را محکوم کرد

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی تجاوز صهیونیست‌ها به غزه را محکوم کرد

از مسلمانان جهان، سازمان‌های بین‌المللی مسلمان و کشورهای مدعی حکومت اسلامی همچون عربستان انتظار می‌رود جدی‌تر از هر زمان برای دفاع از کیان اسلامی و حقوق انسان‌های مظلوم و ایجاد آرامش در سطح منطقه به این موضوع ورود نماید.

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و از دولت درخواست کرد رایزنی‌های بین‌المللی نسبت به برخورد جدی و حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین به ویژه نوار غزه انجام شود.

به گزارش ایلنا، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و از دولت درخواست کرد رایزنی‌های بین‌المللی نسبت به برخورد جدی و حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین به ویژه نوار غزه انجام شود.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

با گذشت 13 روز از تهاجم اشغالگران صهیونیست به غزه و شنیدن خبر شهادت 400 شهروند فلسطینی و زخمی شدن بیش از 3000 نفر از مردم بی‌‌دفاع و مظلوم فلسطین متاسفانه جهان سلطه‌گر تنها به این فجایع نگریسته و تنها به تظاهرات و ابراز انزجار علیه اقدامات وحشیانه اسرائیل پرداختند؛‌صرف‌نظر از حرکت خوب کشورهای جهان در همبستگی‌های جهانی بایستی در عمل و به طور جدی با اعمال قوانین و قطعنامه‌های اثرگذار جلوی این حملات وحشیانه اسرائیل را گرفت چراکه امروز بحث فلسطین نیست بلکه بحث دنیای اسلام و بحث حقوق بشری است که مدعیان آن در دنیای امروز به راحتی از کنارش عبور کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از مسلمانان جهان، سازمان‌های بین‌المللی مسلمان و کشورهای مدعی حکومت اسلامی همچون عربستان انتظار می‌رود جدی‌تر از هر زمان برای دفاع از کیان اسلامی و حقوق انسان‌های مظلوم و ایجاد آرامش در سطح منطقه به این موضوع ورود نماید.

این بیانیه می‌افزاید:به هر حال امیدواریم خدای متعال جزای رفتار دژخیمانه صهیونیست‌ها را همچون روایات در قرآن که بر سر اقوام پلید و کافر فرودآورده این بار نیز عذابش را بر این افراد شیطان‌صفت نازل کرده تا قدری دل‌های مومنان آرام گیرد.

در این بیانیه تاکید شده است: ضمنن محکومیت این حملات ددمنشانه از دولت جمهوری اسلامی ایران نیز خواستاریم با رایزنی‌های بین‌المللی نسبت به برخورد جدی و حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین به ویژه نوار غزه اقدام نمایند.بدون تردید پیامدهای نوار غزه نه تنها باید به اتحاد مسلمانان مقاومت آنان منجر گردد بلکه باید کمک کرد تا اسرائیل برای همیشه از صفحه روزگار محو شود.

کد N401817

وبگردی