آفتاب
رییس سازمان قضایی کرمانشاه:

برای پیشگیری از وقوع جرم باید برنامه‌ریزی همراه با نظارت داشته باشیم

برای پیشگیری از وقوع جرم باید برنامه‌ریزی همراه با نظارت داشته باشیم

شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح کرمانشاه با موضوع ایراد ضرب و جرح و با حضور فرماندهان ارشد نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلام الواری رئیس سازمان قضایی استان کرمانشاه گفت: برای پیشگیری از وقوع جرم باید برنامه ریزی منسجم و پایداری همراه با نظارت مستمر داشته باشیم و در حقیقت ما با پیشگیری از وقوع بزه از هدر رفت نیرو جلوگیری کرده و در جهت حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی گام برداشته‌ایم.

وی پرداختن به بسترها و زمینه‌های جرم و خشکاندن آن را ضامن موفقیت در امر پیشگیری دانست و گفت: این می‌تواند تأثیر مهم و شگرفی در تقلیل جرم داشته باشد و این امر نیاز به بررسی و مستلزم بسیج امکانات دارد.

احمدعلی میرزائی رئیس شعبه دوم دادگاه نظامی یک کرمانشاه نیز ضمن ارائه مستنداتی از پرونده‌های مطروحه در خصوص جرم قتل بیان کرد: می توان از وقوع این گونه جرائم که در مناطق مرزی به واسطه تردد قاچاقچیان صورت می‌گیرد با بکارگیری چند راهکار جلوگیری کرد.

وی افزود: مسدود کردن راه‌های انحرافی در مسیر پاسگاه‌ها، ایست و بازرسی‌ها و مداومت در آموزش مهارت و قوانین و مقررات بکارگیری سلاح از جمله این راهکارها است.

نتهای پیام

کد N401794

وبگردی