آفتاب

بیانیه جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در محکومیت رژیم صهیونیستی در غزه

بیانیه جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در محکومیت رژیم صهیونیستی در غزه

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مرد غزه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

با گذشت 13 روز از تهاجم اشغالگران صهیونیست به غزه و شنیدن خبر شهادت 400 شهروند فلسطینی و زخمی شدن بیش از 3000 نفر از مردم بی دفاع فلسطین متأسفانه جهان سلطه‌گر تنها به این فجایع نگریسته و تنها به تظاهرات و ابراز انزجار علیه اقدامات وحشیانه اسرائیل پرداختند؛ صرف نظر از حرکت خوب کشورهای جهان در همبستگی‌های جهانی اما بایستی در عمل و بطور جدی با اعمال قوانین و قطعنامه‌های اثرگذار جلوی این حملات وحشاینه اسرائیل را گرفت چراکه امروز بحث فلسطین نیست بلکه بحث دنیای اسلام و بحث حقوق بشری است که مدعیان آن در دنیای امروز به راحتی از کنارش عبور کرده‌اند.

از مسلمانان جهان، سازمان‌های بین‌المللی مسلمان و کشورهای مدعی حکومت اسلامی همچون عربستان انتظار می‌رود جدی‌تر از هر زمان برای دفاع از کیان اسلامی، حقوق انسان‌های مظلوم و ایجاد آرامش در سطح منطقه به این موضوع ورود نمایند.

به هر حال امیدوارم خدای متعال جزای رفتار دژخیمانه صهیونیست‌ها را همچون روایات در قرآن که بر سر اقوام پلید و کافر فرود آورده این بار نیز عذابش را بر این افراد شیطان صفت نازل کرده تا قدری دلهای مؤمنان آرام گیرد.

ضمن محکومیت این حملات ددمنشانه از دولت اسلامی ایران نیز خواستاریم با رایزنی‌های بین‌المللی نسبت به برخورد جدی و حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین بویژه نوار غزه اقدام نمایند.

بدون تردید پیامدهای نوار غزه نه تنها باید به اتحاد مسلمانان و مقاومت آنان منجر گردد بلکه باید کمک کرد تا اسرائیل برای همیشه از صفحه روزگار محو شود.»

انتهای پیام

کد N401691

وبگردی