آفتاب

حماس:اجازه پا گذاشتن رژیم صهیونیستی به سرزمین غزه را نمی دهیم

حماس:اجازه پا گذاشتن رژیم صهیونیستی به سرزمین غزه را نمی دهیم

تهران - ایرنا - ˈسامی ابوزهریˈ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی ˈحماسˈ گفت: مقاومت همچنان دشمن اشغالگر را متحمل تلفات سنگین خواهد کرد و به رژیم صهیونیستی اجازه پا گذاشتن در سرزمین غزه را نمی دهیم.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین، ابوزهری افزود: کشتار غیرنظامیان در منطقه الشجاعیه نوار غزه یک جنایت جنگی است اما صهیونیست ها نمی توانند اراده ملت ما را درهم بشکند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به حملات ددمنشانه خود علیه مردم بی دفاع غزه ادامه داد و نیروگاه برق را در منطقه النصیرات غزه مورد هدف قرار داد.

بر این اساس، آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین پیرامون غزه و بئرالسبع، عسقلان ، ریشون لتسیون و منطقه النقب به صدا درآمد.

سخنگوی گردان های القدس توضیح داد: اکنون رزمندگان فلسطینی رو در رو با سربازان اشغالگر در منطقه مسکونی الشجاعیه در نوار غزه مشغول نبرد هستند.

بر اساس این گزارش، تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین الملل خواست برای توقف سیلاب خون ناشی از اقدامات تجاوزکارانه اسراییل وارد عمل شوند.

تشکیلات خودگردان فلسطین از رژیم صهیونیستی خواست فورا به اقدامات تجاوزکارانه خود علیه غزه پایان و این رژیم را از پیامدهای منفی ناشی از ادامه تجاوزاتش برحذر داشت.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدای کشتار محله الشجاعیه نوار غزه به 40 تن رسید.

به گفته رادیو رژیم صهیونیستی شمار سربازان اسراییلی زخمی شده در درگیری های غزه به 51 تن رسید .

یک خبرنگار و یک نیروی امدادرسان در بیمارستان الشفاء نور غزه نیز به شهادت رسیدند.

یک نیروی شهادت طلب در شرق منطقه الشجاعیه خود را در یک تانک رژیم صهیونیستی منفجر و آن را منهدم کرد.

اشرف القدره مدیر بیمارستان الشفاء نوار غزه اعلام کرد: از ابتدای اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر قدس تا کنون 360 فلسطینی شهید و بیش از 3 هزار تن زخمی شدند.

خاورم ** 1487 **1010
کد N401559

وبگردی