آفتاب
شماره 8 در سکوت رفت؛

آخرین اظهارنظر کی‌روش درباره جادوگر؛ جای‌کریمی در قلب من است

آخرین اظهارنظر کی‌روش درباره جادوگر؛ جای‌کریمی در قلب من است

کی‌روش که بی‌تردید فوتبال فانتزی کریمی را می‌پسندید بنا به ملاحظاتی نام او را جزو نفرات حاضر در جام‌جهانی قرار نداد تا ابهامی همیشگی در ذهن هواداران فوتبال برجای بگذارد.

برای کارلوس کی‌روش که همواره رابطه خوب و صمیمی با علی کریمی داشت شاید خداحافظی ناگهانی او از دنیای فوتبال بیش از همه عجیب و غیر منتظره‌ بود. او در آخرین اظهار‌نظر درباره جادوگر فوتبال ایران گفته بود: جای کریمی در قلب من است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خداحافظی کریمی از صحنه فوتبال در حالی بود که انتظار می‌رفت تا کارلوس کی‌روش او را جزو مسافران جام‌جهانی به تیم ملی دعوت کند و او در این تورنمنت بزرگ از دنیای فوتبال خدافظی کند، اما کی روش سرسختانه مقابل این خواست عمومی ایستاد تا شماره 8 رویایی که سهم قابل توجهی در صعود فوتبال ایران به جام جهانی داشت از همراهی تیم ملی محروم بماند.

کریمی با این همه هرگز به تصمیم کی‌روش اعتراض نکرد و رابطه دوستانه‌اش را با سرمربی پرتغالی تیم ملی مکدر نساخت.
کی‌روش که بی‌تردید فوتبال فانتزی کریمی را می‌پسندید بنا به ملاحظاتی نام او را جزو نفرات حاضر در جام جهانی قرار نداد تا ابهامی همیشگی در ذهن هواداران فوتبال برجای بگذارد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین اظهارنظر خود درباره کریمی گفت: او در قلب من جای دارد.

کد N401438

وبگردی