آفتاب

نماینده لاهیجان: آب آشامیدنی و آب زراعی مشکل اصلی مردم منطقه لاهیجان است

نماینده لاهیجان: آب آشامیدنی و آب زراعی مشکل اصلی مردم منطقه لاهیجان است

نماینده مردم لاهیجان در مجلس در تذکری خطاب به وزیر نیرو، اظهار کرد: مسئولین وزارت نیرو باور نمی‌کنند که مشکل اصلی مردم گیلان و منطقه لاهیجان در شرایط کنونی مشکل آب در بخش کشاورزی و آشامیدنی است لذا از مسئولین تقاضا می‌کنم نسبت به تکمیل پروژه‌های سدسازی در منطقه اقدام عاجل انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایرج ندیمی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: واردات برنج در فصل برداشت موضوع نگران‌کننده‌ای است و واقعا مسئولان در مقابل این اتفاق چه پاسخی دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر مشکلات پروژه‌های آبرسانی وضع سایر پروژه‌های عمرانی در منطقه مناسب نیست و دولت نیز در سال جاری با توجه به وضع بودجه توان رسیدگی به آن را ندارد لذا باید در مورد واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش‌های غیردولتی و آزادسازی ورود به عرصه‌های عمرانی اقدام شود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه 25 درصد از هزینه‌های خودروسازان به مردم تحمیل می‌شود، گفت: مردم موظف به پرداخت بدهی‌ها و پول‌های قرضی خودروسازان نیستند و این اجحافی که در بخش خودرو به مردم می‌شود باید متوقف گردد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر پایانی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: در مورد مدیر سازمان چای لازم است تصمیم جدی گرفته شود و اگر اقدام مناسب صورت نگیرد عواقب آن به عهده شخص وزیر است.

انتهای پیام

کد N401370

وبگردی