آفتاب
اکرمی در گفتگو با مهر:

جمع‌بندی سخنان روحانی معنای اعتدال را مشخص می‌کند/ دولت قصد تعامل با مجلس دارد

جمع‌بندی سخنان روحانی معنای اعتدال را مشخص می‌کند/ دولت قصد تعامل با مجلس دارد

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، بابیان اینکه ظرف یکسال گذشته تعامل دولت با مجلس را شاهد بودیم، گفت: دولت یازدهم در مقابل قانون های مصوب مجلس نه تنها تقابل نداشته بلکه بنای تعامل داشته است.

حجت الاسلام رضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تعامل دولت و مجلس، اظهارداشت: من در مجلس هشتم و دولت دهم بودم، در مجلس نهم نیستم اما در دولت یازدهم هستم.

وی افزود: در دولت دهم به وضوح می دیدم که دولت با مجلس تعامل ندارد و گاهی حتی مجلس را تحقیر و قانون را اجرا نمی کرد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، بابیان اینکه ظرف یکسال گذشته تعامل دولت با مجلس را شاهد بودیم، تصریح کرد: دولت یازدهم در مقابل قانون های مصوب مجلس نه تنها تقابل نداشته بلکه بنای تعامل داشته است.

وی همچنین با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب گفت:  وجدانا احساس می کنم یک چنین جلسه ای در کل دنیا از ناحیه شخص اول کشور با زیر مجموعه خودش وجود نداشته و نخواهد داشت.

اکرمی، ادامه داد: در آن جلسه مسائلی که از سوی رهبر انقلاب مطرح شد خوراک یکساله کشور بود که باید توسط مسئولان نظام مورد توجه قرار گیرد و نسبت به اجرایی کردن آن اهتمام ورزند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، همچنین با اشاره به تائید شعار اعتدال از سوی رهبر انقلاب گفت: آنهایی که نسبت معنای اعتدال حرف و حدیث دارند به کلمات روحانی مراجعه کنند؛ چراکه رئیس جمهور در مورد اعتدال مکررا صحبت کرده و اگر اینها را کنار هم بگذارند، کاملا معنای اعتدال مشخص می شود.

کد N401253

وبگردی