آفتاب

وقوع جنایت هولناک جدید در غزه با 25 شهید و 220 زخمی

وقوع جنایت هولناک جدید در غزه با 25 شهید و 220 زخمی

منابع خبری گزارش دادند که ارتش صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) جنایت هولناک دیگری در محله الشجاعیه در نوار غزه مرتکب شد و تاکنون پیکر 25 شهید و بیش از 220 مجروح به بیمارستان‌ها انتقال یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرنگار سایت اینترنتی النشرة در غزه به نقل از دکتر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت گزارش داد: جنگنده‌ها و توپخانه اسرائیل محله الشجاعیه واقع در شرق غزه را بمباران کردند که دهها شهید و صدها مجروح بر جای گذاشت.

اشرف القدره تصریح کرد: در جریان این تجاوز 220 تن دیگر زخمی شدند و به بیمارستان الشفاء انتقال داده شدند.

جنازه تعداد زیادی از شهدا و مجروحان در خیابان هاست و هنوز آمبولانس‌ها نتوانسته‌اند به محل وقوع این جنایت برسند.

خبرنگار الجزیره نیز از غزه گزارش داد که جنگنده‌های صهیونیستی آمبولانس‌ها و خودروهای امداد و اصحاب رسانه را هدف قرار می دهند و تاکنون در جنایت امروز یک خبرنگار و یک امدادگر شهید شده‌اند.

منابع خبری فلسطینی با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی دست به کشتار دسته جمعی هولناکی در حق ساکنان منطقه الشجاعیة زده است، اعلام کردند که نیروهای این رژیم شب گذشته و صبح امروز(یکشنبه) این منطقه را با صدها حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

آمبولانس‌ها که به دلیل حملات شدید توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قادر نبودند وارد محل وقوع این حملات شوند، از زمان نماز صبح امروز انتقال شهدا و مجروحان از مکان این کشتار در شرق الشجاعیة را آغاز کرده‌اند.

منابع اعلام کرده‌اند که از جمله شهدایی که تاکنون شناسایی شده‌اند، پسر اسامه خلیل الحیة، از رهبران حماس و همسر و دخترش هستند.

انتهای پیام

کد N401033

وبگردی