آفتاب
رییس دادگستری کرمان عنوان کرد

صنعت و معدن، تنها راه پیشرفت اقتصادی در وضعیت کنونی

صنعت و معدن، تنها راه پیشرفت اقتصادی در وضعیت کنونی

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: تنها راه پیشرفت اقتصادی در وضعیت کنونی بخش صنعت و معدن است که متصدی و متولیان آن انسانهایی از جنس خدا هستند پس بکوشید برای خوب و درست زندگی کردن .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی توکلی در خصوص آرامش و امنیت حوزه صنعت و معدن، اظهار کرد: اگر عده‌ای بخواهند امنیت و آرامش را سلب کنند با آنها برخورد خواهد شد و ما در حوزه قضایی موظفیم در چارچوب قانون از معادن حمایت کنیم.

رییس دادگستری استان کرمان بیان کرد: در بخش معادن طبق قانون مقداری از هزینه‌ها صرف خود معدن می شود، اما فراموش نکنیم که مردم شهر و منطقه نیز در سود این معادن سهیم هستند. بخش صنعت و معدن با اختیاراتی که نظام به آن‌ها داده در پرداخت حقوق دولتی مسئول‌اند.

وی افزود: توسعه استان کرمان مهمترین هدف ماست و این در سایه حسن ظن چه در کار و چه در زندگی میسر می شود که متأسفانه در کشور حسن ظن در حال کاهش است و مانع بزرگی برای اتحاد و همبستگی و پیشرفت است.

توکلی پس از بازدید از مجتمع صنعتی گل گهر ابراز کرد: از روند کار و بازدیدی که صورت گرفت خرسندم و امیدوارم در آینده شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون همه واحدهای اقتصادی و صنعتی کشور به خصوص گل گهر باشیم.

این مقام قضایی گفت: کارهای بزرگی که در مجموعه گل گهر صورت گرفته اراده‌ای بس قوی می‌خواهد که بدون داشتن جرأت و جسارت امکان‌پذیر نیست.

توکلی با اشاره به فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی تصریح کرد: آرامش روحی و روانی افراد در این است که جایگاه و رابطه خود را با خدا و مردم بدانند.

وی ادامه داد: هرکس این روحیه را داشته باشد شادابی و آرامش را بدست آورده است، اما اگر ندانیم کجای این دنیا و این حوادث تلخ و شیرین و خوب و بد قرار داریم آرامش از دست می‌رود و محدودیت پیدا می‌کنیم و راه پیشرفت مسدود می‌شود.

انتهای پیام

کد N400731

وبگردی