آفتاب

سیاستمدار ایرلندی پرچم رژیم صهیونیستی را پایین کشید

سیاستمدار ایرلندی پرچم رژیم صهیونیستی را پایین کشید

تهران - ایرنا - ˈهیگ لوییسˈ سیاستمدار ایرلندی و عضو شورای یکی از شهرهای این کشور، در اعتراض به جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، پرچم این رژیم را در مسابقات بین المللی قایقرانی ایرلند پایین کشید.

به گزارش پایگاه خبری ˈرأی الیومˈ، لوییس یک نردبان به میدانی که 44 پرچم در آن افراشته شده بود، برده و پرچم رژیم صهیونیستی را از میدان برگزاری مسابقات بین المللی قایقرانی ایرلند، پایین کشید.

لوییس که طرفدار حزب چپگرای ˈمردم قبل از منفعتˈ در ایرلند است، هفته جاری از مسوولان بندر ˈدان لاوجرˈ که این مسابقات در آن برگزار می شود، خواسته بود تا پرچم رژیم صهونیستی را پایین بکشند، اما وقتی متوجه شد آن ها این کار را انجام نمی دهند، خود وارد عمل شد و پرچم این رژیم را از میدان محل برگزاری مسابقه قایقرانی پایین کشید.

لوییس با انتشار تصاویر این اقدام خود در شبکه های اجتماعی نوشت: شماری از مسوولان برگزاری این مسابقات، از پایین آوردن پرچم اسراییل خودداری کردند، این درحالی است که تنها امروز (جمعه ) 14 کودک فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه اسراییل به غزه کشته شدند، مردم باید خواستار اجرای عدالت به خاطر فلسطین شوند.

ایرلند میزبان مسابقات بین المللی قایق های بادبانی است و این مسابقات از 16 سال پیش تاکنون در بندر دان لاوجر این کشور برگزار می شود.

خاورم **2041**7074**1651
کد N400513

وبگردی