آفتاب
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال؛

تیم ملی والیبال مغلوب آمریکا شد/ ایران دیدار نهایی را از دست داد

تیم ملی والیبال مغلوب آمریکا شد/ ایران دیدار نهایی را از دست داد

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی سال 2014 مغلوب آمریکا شد و به دیدار نهایی این رقابت ها راه نیافت.

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال امروز (شنبه) در شهر فلورانس ایتالیا با مسابقه ایران و آمریکا آغاز شد و ملی پوشان ایران در سالن نلسون ماندلا این شهر مغلوب این تیم شدند.

شاگردان اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 16مغلوب آمریکا شدند تا در دومین حضور خود در لیگ جهانی والیبال در راه یابی به دیدار نهایی این رقابت ها ناکام شوند.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور، فرهاد قائمی، آرمین تشکری، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف در این دیدار استفاده کرد که نسبت به دیدار روز گذشته برابر برزیل یک تغییر داشت و تشکری به جای عادل غلامی از ابتدای این بازی به میدان آمد.

مهدی مهدوی، عادل غلامی، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده و سعید مصطفی وند دیگر بازیکنان ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال هستند.

محمد موسوی در ست دوم این دیدار از ناحیه مچ پا آسیب دید و دیگر نتوانست بازیکنان تیم ملی والیبال ایران را همراهی کند. دفاع اکثر اسپک های امیر غفور از نکات جالب این دیدار بود که نشان از آنالیز خوب کادر فنی تیم ملی والیبال آمریکا داشت.

سرویس های اندرسون و اسپک های ساندر در تیم ملی والیبال آمریکا تاثیر زیادی در ناکامی ایران در این مسابقه داشت.

تیم ملی والیبال ایران امشب در برابر آمریکا هماهنگی تیمی و همیشگی خود را نیز نداشت و بر خلاف شب گذشته و مسابقه با برزیل که نشاط زیادی در مسابقه داشتند، اثری از شادابی لازم در بازیکنان نبود.

تیم ملی والیبال آمریکا روز گذشته استراحت داشت و به همین دلیل با آمادگی بیشتری نسبت به ملی پوشان ایران در این مسابقه شرکت کرد.

آمریکا که یکی از حریفان تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2015 است، قهرمانی سال 2008 لیگ جهانی در برزیل را در پرونده کاری خود دارد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی تیم های ایتالیا و برزیل به مصاف یکدیگر می روند که برنده این مسابقه با تیم آمریکا در دیدار نهایی مبارزه خواهد کرد و بازنده برای کسب مقام سومی به مصاف ملی پوشان ایران می روند.

ورزشی(2)**1379
کد N400122

وبگردی