آفتاب

هشدار اوباما به نتانیاهو همزمان با سفر بان کی مون به غزه 

هشدار اوباما به نتانیاهو همزمان با سفر بان کی مون به غزه 

رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ضمن اعلام آنکه تل آویو حق دفاع از خود را دارد نسبت به افزایش شمار کشته شدگان غیر نظامی در غزه به تل آویو هشدار داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، در حالیکه در حملات صبح امروز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه 15 نفر از جمله اعضای یک خانواده هشت نفره شهید شدند "باراک اوباما" در گفتگو با "بنیامین نتانیاهو" نسبت به افزایش شمار کشته شدگان غیر نظامی در غزه ابراز نگرانی کرده و هشدار داد. 

به نوشته بی بی سی، اوبام ضمن آنکه دفاع از خود را حق اسرائیل دانست اعلام کرد که امریکا نگران افزایش شمار تلفات غیر نظامی در غره است. 

این در حالی است که قرار است امروز "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل متحد، به غزه سفر کرده و از نردیک در جریان جنایات رژیم صهیونیستی قرار بگیرد. در همین رابطه وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: شمار شهدای فلسطینی پس از گذشته 12 روز از حملات همه جانبه صهیونیستها علیه غزه به 310 نفر رسیده است.

بنابر این گزارش، در بین شهدای فلسطینی 72 کودک، 24 زن و 18 فرد کهنسال نیز قرار دارند. سازمان ملل متحد در گراشی اعلام کرده که یک پنجم شهدای فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی را کودکان تشکیل می دهند.

 

کد N399878

وبگردی