آفتاب

گردان‌های قسام: عید فطر عید پیروزی خواهد بود

گردان‌های قسام: عید فطر عید پیروزی خواهد بود

سخنگوی گردان‌های قسام ضمن تاکید بر اینکه مقاومت خود را برای یک نبرد طولانی مدت آماده کرده است، به فلسطینیان وعده پیروزی مقاومت و شکست اشغالگران را داد، و اظهار داشت: عید فطر عید پیروزی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «ابو عبیده» سخنگوی شاخه نظامی حماس تصریح کرد که مقاومت پیروز این نبرد است و دشمن صهیونیستی را شکست خواهد داد، دشمنی که بر تلفات جانی و خسارت‌های سنگین خود سرپوش می‌گذارد.

وی در پیامی ضبط شده که شامگاه جمعه پخش شد، ابراز داشت که نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم عبری شکست سختی را متحمل خواهند شد و ارتش‌شان نیز دست از پا درازتر باز خواهد گشت.

بخشی دیگر از پیام ابوعبیده خطاب به آنهایی بود که علیه مقاومت دسیسه چینی می کنند و به حمایت از اشغالگران قدس می پردازند.

وی گفت که این افراد به زودی انگشت ندامت به دندان خواهند گزید.

در این پیام آمده است: ما خود را برای یک درگیری و نبرد طولانی مدت آماده کرده‌ایم که البته دشمن شمه‌ای از آن را مشاهده کرد. ما صبور هستیم و بر تحقق کامل اهداف خویش پافشاری می‌کنیم. ضمنا تمامی تجهیزاتی که در جریان جنگ مصرف کردیم، جایگزین شده است و هزاران نفر در انتظار ورود به صف نبرد هستند.

وی گفت: با وجود محاصره تحمیلی علیه نوار غزه، مقاومت موفق به ساخت پهپاد شد. ما با کمترین امکانات زمین را حفر و صخره‌ها را کندیم. 250 هزار بمب و موشک ساخته‌ایم و جوانان ما دیگر به جای سنگ از همین امکانات نظامی استفاده می‌کنند و دشمن را وادار به توقف تجاوزاتش می‌نمایند.

ابوعبیده تصریح کرد: هر چند دشمن مخفیانه کشته‌های خود را دفن کند و زخمی‌هایش را مداوا نماید ولی ما می‌دانیم که دشمن چه ضربه دردناکی را متحمل شده است. ضمنا ما به وارد آوردن ضربات به دشمن در همه جا ادامه می دهیم تا اینکه حقوق ما را به رسمیت بشناسد و تجاوزات خود را متوقف نماید.

وی در پایان گفته‌های خود از تمامی فلسطینیان و امت‌های عربی و اسلامی خواست تا به یاری مقاومت بپردازند و آغوش گرمی برای مبارزان فلسطینی باشند و این پیام را به همه ابلاغ کنند که پشت مقاومت به حمایت ملت و امت عربی اسلامی گرم است.

انتهای پیام

کد N399471

وبگردی