آفتاب

زخمی شدن 15 تن به دنبال حمله صهیونیستها به تظاهرات فلسطینیان

زخمی شدن 15 تن به دنبال حمله صهیونیستها به تظاهرات فلسطینیان

به دنبال حمله‌ نیروهای رژیم صهیونیستی به تظاهرات فلسطینی‌ها در کرانه باختری که در اعلام همبستگی با غزه برگزار شد، 15 فلسطینی زخمی شدند که به تن شش تن آن‌ها گلوله واقعی شلیک شده بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه الجزیره، شاهدان عینی اعلام کردند صبح امروز (شنبه) در درگیری‌هایی که میان فلسطینی‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رخ داد، 15 فلسطینی زخمی شدند.

شاهدان عینی گفتند: درگیری‌های شدید بین ده‌ها فلسطینی‌ و نیروهای اشغالگر در ورودی اردوگاه جلزون در نزدیکی رام‌الله رخ داد.

شاهدان عینی گفتند: هفت شهروند فلسطینی در این درگیری‌های زخمی شدند که پنج تن آن‌ها مورد اصابت گلوله واقعی قرار گرفتند. در ایست بازرسی قلندیا در حد فاصل رام‌الله و قدس در پی استفاده نیروهای رژیم صهیونیستی از گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور ده‌ها فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

شاهدان افزودند: ارتش اسرائیل کادر تلویزیون رسمی فلسطین را با گلوله‌ پلاستیکی هدف قرار داد که خبرنگار و فیلمبردار این شبکه مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

در شهرک سلود در شرق رام‌الله نیز در پی درگیری‌های میان جوانان فلسطینی یک شهروند فلسطینی با گلوله پلاستیکی زخمی شد و ده‌ها تن دیگر دچار حالت خفگی شدند. همچنین درگیری‌های شدیدی در ورودی شهرک شویکه در نزدیکی شهر طولکرم در شمال کرانه باختری رخ داده که تعدادی زخمی برجای گذاشت. همچنین درگیری‌هایی در اطراف مسجد بلال، بن رباح در ورودی شمالی شهر بیت‌لحم در جنوب کرانه باختری رخ داد که ارتش از گاز اشک‌آور، گلوله‌های واقعی و پلاستیکی استفاده کرد که چهار زخمی بر جای گذاشته شد.

همچنین فلسطینی‌ها اعلام کردند درگیری‌هایی در چند محور شهر الخلیل رخ داد که چند تن دچار حالت خفگی شدند.

انتهای پیام

کد N399379

وبگردی