آفتاب
یک فعال دانشجویی:

نشست با نمایندگان احزاب، نشان‌دهنده اعتقاد رئیس‌جمهور به دموکراسی است

نشست با نمایندگان احزاب، نشان‌دهنده اعتقاد رئیس‌جمهور به دموکراسی است

یک عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: ما در دوران گذار به دموکراسی زندگی می‌کنیم و دولت نیز به دموکراسی اعتقاد دارد و نشست‌های اخیر رئیس‌جمهور و فعالان سیاسی و حزبی نشان‌دهنده همین امر است.

یونس نادر در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: رئیس‌جمهور معتقد است که کشور با نگاه جناحی و تک‌حزبی جلو نمی‌رود. او می‌داند که برای رسیدن به اهداف نظام، اصولگراها، اصلاح‌طلبان و میانه‌روها باید در کنار هم قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه "برخی مانع ایجاد اتحاد بین سران احزاب می‌شوند"، افزود: برخی شخصیت‌های سیاسی، به نام اصولگرایی دست به تخریب دولت می‌زنند و منفعتشان در باقی ماندن اختلافات چهره‌های سیاسی است. مسلم است که این افراد به جای همکاری با دولت برای رفع مشکلات موجود، در کار آن سنگ‌اندازی می‌کنند.

این فعال دانشجویی در ادامه با تأکید بر مثبت بودن ادامه نشست‌های دولت و احزاب، اظهار کرد: پیام نشست رئیس‌جمهور با با نمایندگان احزاب مختلف از جناح‌های سیاسی کشور مثبت بود. او نشان داد که به دموکراسی عقیده دارد و می‌خواهد این دوران گذار جامعه از سنت به دموکراسی را با کمک احزاب طی کند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم که رئیس‌جمهور گرفتار شعارزدگی نشود و با عملگرایی و همچنین مذاکرات مثبت، کشور را به سمت پیشبرد اهداف کلان به پیش ببرد.

انتهای پیام

کد N399267

وبگردی