آفتاب

شهروندان قمی در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کردند

شهروندان قمی در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کردند

قم - ایرنا - شهروندان انقلابی و متدین قمی امروز پس از شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در حمایت از مردم ستمدیده غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، این راهپیمایی به دعوت آیت الله ˈناصر مکارم شیرازیˈ از مراجع تقلید بعد از نماز جمعه از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا میدان شهدا در خیابان آیت الله العظمی مرعشی نجفی(ره) قم انجام شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با حمل پلاکاردهای ˈمرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکاˈ و حمل تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حملات رژیم صهیونیستی را در کشور فلسطین محکوم و بار دیگر حمایت خود را از مظلومان آن خطه اعلام کردند.

راهپیمایان شعارهایی همچون ˈمرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، فلسطین پیروز است اسراییل نابود است، ˈنابودی اسراییل یک وعده الهی است پایان عمر دشمن بدبختی و تباهی است و اسراییل آمریکا نابودی ات در راه است فلسطین حزب الله پشتیبانت الله استˈ سردادند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در چهار ماده قرائت شد و با تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.

این قطعنامه حملات ددمنشانه و هجوم وحشیانه دژخیمان رژیم اشغالگر قدس را به غزه محکوم و نفرت و انزجار قلبی ملت ایران را از این جنایات هولناک اعلام کرده است.

قطعنامه ضمن محکوم کردن سکوت ذلتبار مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر نسل کشی رژیم صهیونیستی خواستار اقدام فوری سازمان ملل متحد، شورای امنیت و سران کشورهای اسلامی برای دفاع از مردم فلسطین به ویژه غزه شده است.

در این قطعنامه آمده است: جنایات ضدبشری تکفیریهای تروریست در سوریه و عراق و نقشه های شیطانی روسیاهان خون آشام ˈکاخ سیاهˈ در منطقه را علت تداوم جنایات و تشدید ظلم و بیدادگری دژخیمان سفاک و غاصب فلسطین دانسته و قویا آن را محکوم می نماییم.

همچنین در قطعنامه آفزوده شده است: از امت اسلام و دولتمردان ایران اسلامی حمایت قاطع و همه جانبه از مردم بی دفاع غزه را خواهان هستیم.ک/2

7406/569/660
کد N398923

وبگردی