آفتاب
طائب:

جامعه اسلامی نسبت به امام زمان خود مسئول است

جامعه اسلامی نسبت به امام زمان خود مسئول است

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: جامعه اسلامی نسبت به امام زمان خود مسئول است و نباید باز هم به جبهه کفر اجازه بدهیم فرق ایمان را بشکافد.

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: جامعه اسلامی نسبت به امام زمان خود مسئول است و نباید باز هم به جبهه کفر اجازه بدهیم فرق ایمان را بشکافد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، حجت­‌الاسلام والملسلمین مهدی طائب در سخنرانی پیش از خطبه­‌های نماز جمعه شهر همدان، اظهار کرد: امروز اسرائیل در غزه دست به جنایاتی می‌زند که قابل نمایش نیست اما از کسی صدایی در نمی‌آید.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها به دنبال مشغول کردن مسلمانان هستند و هر روز فردی را علم می‌کنند، فیس­بوک و توئیتر را راه انداخته‌اند تا مسلمانان را از امام زمان خود بازدارند.

طائب خاطرنشان کرد: امامت مهمترین مساله‌ای است که در آخرت سوال می‌شود، امامت در طول زندگی همراه ماست که اگر ما هم همراه امامت باشیم ابدیتی برایمان رقم می‌خورد که در آخرت متوجه آن می‌شویم.

وی تصریح کرد: ابن ملجم مرادی دشمن تابلودار علی ابن ابیطالب(ع) بود که در عصر ما نمونه این افراد، داعش است.

طائب اظهار کرد: داعش افرادی گول خورده نیستند، بلکه تعدادی دست نشانده اسرائیل هستند که به جنگ با مسلمانان برخاسته‌اند.

وی ادامه داد: امام علی(ع) با شعار عدالت آمد و می­‌خواست سنت رسول الله(ص) را برقرار کند که دشمنان برنتافتند و جنگ جمل را راه انداخته و هزار نفر از یاران ایشان را به شهادت رساندند.

طائب خاطرنشان کرد: در جنگ 40 روزه صفین نیز 36 هزار نفر از یاران امام علی(ع) به شهادت رسیدند و این درحالی بود که آن حضرت تنها یک ساعت تا براندازی قرارگاه نفاق فاصله داشت.

وی یادآور شد: اگر آن روز امام علی(ع) جبهه نفاق را در هم می‌کوبید امروز شاهد پیدایش اسرائیل و گرفتاری دنیا نبودیم.

این استاد حوزه و دانشگاه علت شکست حکومت امام علی(ع) را نداشتن یار صدیق و وفادار دانست و افزود: نبود نیرو باعث شد نفاق جایگزین شود و کفر جای ایمان را بگیرد.

انتهای پیام

کد N398848

وبگردی