آفتاب
صدیقی با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها:

صف‌های فشرده‌مان را در روز قدس به رخ جهانیان بکشانیم

صف‌های فشرده‌مان را در روز قدس به رخ جهانیان بکشانیم

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: مساله اسرائیل تنها به فلسطین اختصاص ندارد، بلکه آتشی برای خاکستر کردن دنیای اسلام است و بنابراین وظیفه‌ ما مسلمانان این است که در برابر این غده سرطانی قد علم کنیم و صف‌های فشرده‌مان را در روز قدس به رخ جهانیان بکشانیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با موردتوجه قرار دادن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: حمله‌ی ددمنشانه گرگ وحشی بی صاحب عنان گسیخته اسراییل به غزه وارد شده و البته از ابتدا اسراییل را به عنوان یک گرگ برای دریدن گوسفندان منطقه ساختند و در آنجا مستقر کردند.

وی افزود: اسرائیل موجودی است که نه خدا را می‌شناسد و نه از معاد و قیامت هراسی دارد و نه این که به قوانینی که در جامعه‌ی بین‌المللی مطرح شده، پایبند است. این موجود به اتکای کسانی که این نطفه‌ی نامشروع را در خاورمیانه کاشتند و آن را متولد کردند، شکل گرفته و حامیان او قدرت‌های بزرگ دارای سلاح‌های اتمی و همچنین چپاول‌گران بین‌المللی و غارتگران عرصه‌ی جهانی هستند که به آنها چراغ سبز نشان می‌دهد و حق وتو هم با این موجودات جنگلی است.

وی با مورد توجه قرار دادن جنایات رخ داده در غزه همچون اشغال کردن خانه‌ها و کشتن زنان و کودکان گفت: به بهانه‌ی این که یک صهیونیست نابود شده و یا این که سه نفر مفقود شدند با حمله‌های بیرحمانه بیش از 220 نفر کشتند و صدها نفر را مجروح کردند و از زمین و هوا بر سر مردم بی پناه غزه آتش می‌ریزند و چنین مصیبت عظیمی وجدان بشریت را آزار می‌دهد.

صدیقی تاکید کرد: کافی است که دولت‌های کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی بیدار شوند و بدانند گرگ با گوسفند سر سازش ندارد. آنها اگر مذاکره می‌کنند برای رسیدن به حق و عدل نیست بلکه توجیه یغماگری‌ها و زمان گرفتن از مظلوم است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه اظهار کرد: امام راحل ما در این باره به مردم عزیز ما بصیرت آنچنانی داد که ماهیت آمریکا و قدرت‌های پوشالی غربی را بشناسند و با امید اینها کارشان را تعطیل نکنند. همه با هم باشند و بار اقتصادی‌شان را نیز خود به دوش بکشند.

صدیقی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس نیز گفت: روز قدس باید امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود. در حالی که در کوران مذاکرات ایران با 1+5 این طور جنایت‌ها روا داشته می‌شود. رهبر حکیم و فرزانه ما فرمودند که بحث امنیت در قدس تنها امنیت این منطقه نیست بلکه برای خودمان نیز امنیت آور است، چراکه اگر غده سرطانی اسرائیل مجال پیدا کند تنها فلسطینی‌ها را نمی‌سوزاند چرا که این اژدها می‌خواهد از نیل تا فرات را ببلعد.

وی خاطرنشان کرد:‌علاوه بر آنچه که ما به وضوح در تحلیل‌های سیاسی متوجه می‌شویم مساله اسراییل تنها به فلسطین اختصاص ندارد بلکه آتشی برای خاکستر کردن دنیای اسلام است و بنابراین وظیفه‌ی ما مسلمانان این است که در برابر این غده سرطانی قد علم کنیم و صف‌های فشرده‌مان را در روز قدس به رخ جهانیان بکشانیم.

صدیقی ادامه داد: این انقلاب ما که به آمریکا سیطره سیاسی پیدا کرد و جنگ 8 سال را با پیروزی کامل رقم زد، بحمد الله حزب الله لبنان را متولد ساخت و این فرزند رشید و وارث به حق شهیدان و امام ما در جنگ 33 روزه حماسه فراموش نشدنی را نشان داد.

صدیقی گفت: امروز اگرچه این گنبدهای آهنین را که شعارش را می‌دهند گذاشته‌اند، اما هیچ چیزی جلوی خشم خدا را نمی‌گیرد و این جمعیت مفلوک در معرض نابودی قرار دارد و ان‌شاءالله نابودی‌ کاملشان به همین زودی رقم خواهد خورد.

ادامه دارد...

کد N398783

وبگردی