آفتاب

پرندی: تیم والیبال برزیل خیلی قویتر شده است

پرندی: تیم والیبال برزیل خیلی قویتر شده است

تهران- ایرنا- مربی سابق تیم ملی والیبال ایتالیا و بلغارستان در خصوص دیدار سرنوشت ساز ایران و برزیل در لیگ جهانی والیبال گفت: برزیل دیگر برزیل چند هفته پیش نیست. خیلی قوی تر و هماهنگ تر شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیلوانو پرندی اظهار داشت: ایران کلا به یک شگفتی در مسابقات والیبال جهانی تبدیل شده است. من بازی های ایران را دیدم و دنبال می کنم. واقعا از نتایج و عملکرد این تیم شگفت زده شدم. بازیکنان ایران خیلی خوب بازی می کنند و به طور چشمگیری سطح خود را به سطح اول والیبال دنیا رسانده اند.

وی افزود: گروه ایران در دور قبل خیلی سخت بود و هر چهار تیم برای حضور در مرحله نهایی مدعی بودند. شاید کمتر کسی برای ایران شانس قائل می شد. ولی ایران با بازی های خوبی که انجام داد همه را شگفت زده کرد و نتایج خوبی کسب کرد و به عنوان تیم دوم گروه خود به این مرحله صعود کرد.

پرندی که به عنوان یک مربی صاحب سبک در فدراسیون جهانی والیبال شناخته شده است، در ادامه گفت: در مرحله نهایی هم این گروه خیلی سخت تر از گروه یک است و ایران باز هم در یک گروه سخت بازی می کند.

پرندی ادامه داد: این دیدار برای دو تیم ایران و برزیل خیلی سخت است. هرچند ایران دو بار برزیل را برده است؛ ولی فراموش نکنید که برزیل دیگر همان برزیل چند هفته پیش نیست. الان خیلی قوی تر و هماهنگ تر شده است و از آمادگی خوبی برخوردار است و هر روز بهتر از دیروز می شود.

وی ادامه داد: همانطور که دیدید این تیم روسیه را هم سه بر یک شکست داد. نمی توانم بازی را پیش بینی کنم، ولی می توانم برای ایران جهت حضور در نیمه نهایی شانس قائل شوم.

تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 20 امروز جمعه 26 تیرماه به وقت تهران در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ جهانی به مصاف برزیل می رود و در صورت پیروزی با هر نتیجه ای برای نخستین بار به نیمه نهایی لیگ جهانی راه پیدا می کند.

ورزشی(1)**1584
کد N398700

وبگردی