آفتاب

تصادف زنجیره ای لیفان،‌ پراید، وانت نیسان، فوتون و ولوو در اتوبان زنجان-قزوین

تصادف زنجیره ای لیفان،‌ پراید، وانت نیسان، فوتون و ولوو در اتوبان زنجان-قزوین

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از تصادف زنجیره ای پنج دستگاه خودرو در اتوبان "زنجان-قزوین"خبر داد و گفت:متاسفانه در این حادثه یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ علي اصغر شيرمحمدي گفت : در پي اعلام مركز فوريتهاي پليسي از وقوع يك حادثه رانندگي در كيلومتر 38 اتوبان "زنجان-قزوين"بلافاصله ماموران به محل اعلامي اعزام شدند.

سرپرست پليس راه استان زنجان زمان وقوع اين حادثه را ساعت سه بامداد اعلام و گفت: در اين حادثه پنج دستگاه خودرو به صورت زنجيره اي باهم برخورد كرده بودند. در اين حادثه ابتدا يك دستگاه وانت نيسان به دليل خستگي و خواب آلودگي و عدم توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه واژگون مي شود.

وي افزود: در ادامه ، يك دستگاه كاميون فوتون به علت عدم توجه به جلو با وانت نيسان برخورد و سه خودرو از نوع پرايد،ليفان و كاميون ولوو به صورت زنجيره اي با هم برخورد كرده بودند.

سرپرست پليس راه استان زنجان با اشاره به اينكه در اين حادثه يك عابر نيز مجروح شد، گفت: متاسفانه در اين حادثه راننده سواري ليفان به علت صدمات وارده فوت و دو نفر ديگر مصدوم شدند.

۴۷۴۷

کد N397975

وبگردی