آفتاب

اعدام 4 جاسوس در غزه

اعدام 4 جاسوس در غزه

تسنیم نوشت:

برخی منابع مقاومت فلسطین اعلام کردند که از زمان آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه که اکنون وارد دهمین روز شده است، ۴ جاسوس این رژیم اعدام شده‌اند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، به گفته منابعی در مقاومت فلسطین، دستکم 13 جاسوس رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه که به طور مستقیم در هدف قرار دادن برخی مبارزان و منازل آنها دست داشته و اطلاعاتی را در اختیار این رژیم قرار داده اند، دستگیر شدند.
بر اساس این گزارش، گروه های امنیتی وابسته به گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در طول شبانه روز با لباس غیر نظامی در حال گشت زنی در خیابان ها هستند تا افراد مظنون را دستگیر نمایند.
به گفته این منابع برخی مزدورانی که با شایعه افکنی در میان شهروندان ایجاد رعب و وحشت می کردند، دستگیر شدند.
پایگاه امنیتی المجد نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی هیچ خانه ای را بمباران نمی کند مگر اینکه مزدور آن در نزدیکی آن خانه بوده و با افسر اطلاعاتی این رژیم ارتباط برقرار کرده باشد و این افسر نیز به نوبه خود به هواپیما برای بمباران خانه چراخ سبز نشان می دهد و از مزدور این رژیم نیز می خواهد که برای حفظ جان خود از خانه فاصله بگیرد.
بر پایه این گزارش، تعدادی از مزدوران اسرائیلی پس از دستگیری این مطالب را عنوان کرده و گفتند که ارتش رژیم صهیونیستی نمی تواند تنها به فنآوری پیشرفته در بمباران خانه ها اتکا بکند و حضور مزدور در نزدیکی خانه ضروری است.

5252

کد N397832

وبگردی