آفتاب

بازخوانی واقعه شهادت خبرنگار ایرنا در شناسنامه

بازخوانی واقعه شهادت خبرنگار ایرنا در شناسنامه

تهران-ایرنا-سردیبر و مجری برنامه شناسنامه گفت: علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عنوان میهمان این هفته برنامه شناسنامه در مورد واقعه شهادت خبرنگار ایرنا در مزار شریف افغانستان مطالبی را بیان می کند.

محمدحسین رنجبران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تصمیم گرفتم از این هفته به گونه ای متفاوت برنامه شناسنامه را اعلام کنم؛ به نظرم این رویه قبلی خیلی تکراری شده و بر همین اساس به سراغ کسی رفتیم که چهره اش نخستین چیزی را که به خاطر من می آورد مصاحبه های مکررش از واقعه شهادت دیپلمات ها و محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف است.

سردبیر و مجری برنامه شناسنامه گفت: در این گفت و گو بروجردی از ناگفته های این اتفاق ناگوار و چگونگی اتخاذ تصمیم دراین زمینه می گوید.

رنجبران ادامه داد: همچنین بروجردی در برنامه شناسنامه این هفته به بیان ناگفته هایی در باره اتفاقات مجلس ششم، هفتم، هشتم و نهم خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: اما بیان حاشیه های مجلس ششم از زبان بروجردی به نظرم شنیدنی تراست؛ حمایتش از تیم مذاکره کننده هسته ای برایم خیلی جالب بود آنهم درمیان نقدهایی که برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دارند.

وی اظهار کرد: برخی ها شاید بپرسند جدا از مسائل منطقه و سیاست خارجی و داخلی و غیره برای ما پرونده فساد سه هزارمیلیاردی و مطرح شدن نام او خیلی مهم است که باید بگویم که من در این زمینه هم از بروجردی سئوال پرسیده ام.

برنامه شناسنامه روز جمعه 27 تیرماه ساعت 13و 30 دقیقه شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

فراهنگ**9187**1569
کد N397198

وبگردی