آفتاب

ستارگان هری پاتر جهان جادویی ژاپن را افتتاح كردند

ستارگان هری پاتر جهان جادویی ژاپن را افتتاح كردند

اوانا لينچ و تام فلتون به اعضاي يونيورسال در ژاپن ملحق شدند تا با حضور هزاران هوادار هري پاتر، مجموعه جديد جادويي اين كشور را افتتاح كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از هاليوود ريپورتر، هزاران طرفدار مجموعه «هري پاتر» در ژاپن ديروز شاهد افتتاح مجموعه تفريحي «جهان جادويي هري پاتر» در كشورشان بودند. اين مجموعه كه با همكاري كمپاني يونيورسال افتتاح شده در اوساكا و با حضور اوانا لينچ و تام فلتون دو بازيگر اين فيلم، شروع به كار كرد.

لينچ كه در مجموعه «هري پاتر» در نقش لونا لاوگوود بازي كرده و فلتون كه در نقش دشمن هري يعني دراكو مالفوي بازي كرده با حركت چوب جادويشان و تكرار واژه «لوموس» فرمان گشوده شدن مجموعه تفريحي 9 جريبي را كه با هزينه 445 ميليون دلار ساخته شده، صادر كردند.

لينچ در برابر صدها علاقه مند هري پاتر از همراه شدن با آنها براي اين فيلم و كتاب تشكر كرد و گفت اين حمايت به معني اين است كه عشق بيش از همه چيز در هر حركت جديد تعيين كننده است.

پيش از افتتاحيه ديروز در مراسم پيش افتتاحيه اين مجموعه كه دوشنبه شب برگزار شد نيز هزار ميهمان شركت كرده بودند.

پيش بيني شده كه اين مجموعه ظرف دهه آينده ميلياردها دلار به اقتصاد اين منطقه كمك كند. در اين مجموعه يك قلعه بزرگ مانند هاگوارتز ساخته شده و قطار ويژه رفتن به اين قلعه، پرواز هيپوگريف ها و يك دهكده با نام هاگزميد كه نزديك قلعه واقع بود و بچه‌ها به آنجا رفت و آمد مي كردند، نيز شكل گرفته شده است. مغازه ها، رستوران ها و كافه هاي موضوعي متعددي نيز در اين فضا تداعي‌كننده ياد مجموعه و كتاب «هري پاتر» است.  

کد N397055

وبگردی