آفتاب

برنامه کی‌روش از حضور در تهران تا مذاکره با کفاشیان

برنامه کی‌روش از حضور در تهران تا مذاکره با کفاشیان

کارلوس کی‌روش برای مذاکره و توافق نهایی با فدراسیون فوتبال پنج‌شنبه به تهران می‌آید اما هنوز زمان جلسه او با علی کفاشیان مشخص نیست!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارلوس کی‌روش که برای تمدید قرارداد سرمربیگری‌ در تیم ملی فوتبال مکاتباتی با فدراسیون داشت، پنج‌شنبه به تهران می‌آید اما زمان ملاقات او با علی کفاشیان رییس فدراسیون هنوز مشخص نیست.

کی‌روش امشب دوبی را به مقصد تهران ترک می‌کند و بامداد فردا (پنج‌شنبه) حدود ساعت 3:30 به فرودگاه امام خمینی (ره) می‌رسد، اما فدراسیون هنوز اطلاعی از برنامه جلسه با کفاشیان به او اعلام نکرده است.

طبق برنامه‌ریزی که کی‌روش انجام داده بامداد دوشنبه تهران را ترک می‌کند و می‌خواهد در فرصت چندروزه حضور در ایران تکلیفش را برای ادامه کار در تیم ملی مشخص کند؛ هرچند در صورت طولانی شدن مذاکرات شاید او سفرش را به تعویق بیندازد.

کفاشیان پیش از این از مذاکره نهایی و حتی امضای قرارداد با این مربی در روز پنج‌شنبه خبر داده بود اما با این برنامه مشخص نیست این ملاقات‌ها چگونه باشد.

بنابر آنچه پیش از این در ایسنا اعلام شد اختلاف نظر کی‌روش و فدراسیون درباره 2 بند از پیشنهاد 7 بندی فدراسیون است هرچند او برای انتخاب دستیار ایرانی هم اختیار تام خواسته و نمی‌خواهد مربی تحمیلی بپذیرد.

انتهای پیام

کد N396372

وبگردی