آفتاب
بذرپاش مطرح کرد:

انتقاد ازعدم احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی/ خودروسازان شاید از وجود نعمت‌زاده محروم شوند

انتقاد ازعدم احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی/ خودروسازان شاید از وجود نعمت‌زاده محروم شوند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از عدم احیای سازمان مدیریت برنامه ریزی و دو شغله بودن نوبخت معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در تذکر آیین نامه ای گفت: دولت احیای سازمان برنامه را به عنوان یکی از شعارهای مهم تبلیغاتی خود بیان می کرد. یک سال از آن وعده می گذرد و هنوز سازمان مدیریت احیا نشده یا آن صحبت انتخاباتی بوده و یا کار دولت قبل در انحلال این سازمان درست بوده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با احترامی که برای آقای نوبخت قائل هستند ایشان یک سال است که به صورت غیر قانونی دو مسئولیت دارد. باید به این موضوع رسیدگی شود.

وی ادامه داد: خودروسازان در افزایش قیمت نه دولت مکدر را جدی گرفتند و نه مجلس را این اقدام شاید خودروسازان را از نعمت آقای نعمت زاده محروم کند.

وی همچنین با انتقاد از رکود موجود در کشور گفت: هنر کنترل تورم با افزایش رکود کم هنری نیست. مردم کاهش تورم را احساس نکردند.

بذرپاش همچنین با اشاره به برداشت 4.1 میلیارد تومانی دولت از صندوق توسعه ملی گفت: این برداشت و تلاش برای دست اندازی های دیگر در صندوق توسعه ملی غیر قانونی و اشتباه است.

عضو فراکسیون اصولگرایان با اشاره به شعار فتنه گران در سال 88 مبنی بر نه غزه  نه لبنان جانم فدای ایران گفت: کسانی که آن روز این شعارها را می دادند امروز باید پاسخگوی این فجایع باشند و اوضاع غزه را دقیقا رصد کنند.

وی همچنین از عملکرد وزارت ورزش و جوانان در عدم ساماندهی امور ورزش انتقاد کرد.

در پایان از نامه خبرنگاران مجلس شورای اسلامی در حمایت از مردم غزه و انتقاد به عملکرد رسانه های غربی در انعکاس اخبار مربوط به مردم مظلوم فلسطین تشکر کرد.

 

 

 

کد N396187

وبگردی