آفتاب

بیانیه سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در حمایت از مردم غزه

بیانیه سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در حمایت از مردم غزه

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با صدور بیانیه‌ای از مردم غزه حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: در طی چند روز اخیر بار دیگر شاهد جنایات وحشت انگیز رژیم صهیونیستی در نوار غزه بودیم که انعکاس و بازتاب بخشی از آن ها در رسانه ها، قلب هر انسانی را مملو از درد و رنج می کند. تصاویر اسفناکی که در رسانه های مجازی و مکتوب دست به دست چرخید تا مهر تأییدی باشد بر سالیان دراز مظلومیت و ستم دیدگی ملت شریف فلسطین و تجاوز رژیم جعلی اسرائیل به حقوق این ملت، از سوی دیگر اقدامات وحشیانة اسرائیل، تنها تجاوز به حقوق ملت فلسطین نیست، تجاوز به حقوق همه ملت ها و کشور هاست. اجساد کودکان کشته شده جای شرم بر پیشانی تمام کسانی باقی می گذارد، که در برابر این جنایات سکوت پیش کرده اند.

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین خصوصاً قربانیان جنایت اخیر رژیم صهیونیستی این جنایت را به شدت محکوم می نماید و اظهار می دارد که ما جوانان اصلاح طلب در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین دست در دست و همگام با ملت شریف ایران، دربرابر هر گونه جنایت و زیاده خواهی اسرائیل در منطقه ایستادگی خواهیم کرد.

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار از تمامی نهاد های مدنی کشورمان و هم چنین مجامع بین المللی و کشورهای جهان می خواهد ضمن محکوم کردن همه جانبه جنایات صهیونیست ها در نوار غزه و فراهم کردن مقدمات آتش بس هرچه سریعتر زمینة امداد رسانی گسترده به این نقطه که از هوا و زمین و دریا درمحاصره رژیم صهیونیستی است را فراهم آورند، زیرا غزه امروز بیشتر ازهربیانیه ای به صلح و غذا و دارو نیازمند است.

امید که این کشتارها و جنایت ها در هیچ کجای این کره خاکی و بر سر هیچ ملتی تکرار نشود و جهان دیگر شاهد این دست اتفاقات تلخ و اندوه بار نباشد.

انتهای پیام

کد N396183

وبگردی