آفتاب
لیگ جهانی والیبال؛

ملی پوش والیبال برزیل: ایران قدرت خود را نشان داده است

ملی پوش والیبال برزیل: ایران قدرت خود را نشان داده است

تهران - ایرنا - والاس بازیکن تیم ملی والیبال برزیل در آستانه آغاز مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی در مورد تیم ایران گفت: ایران پیش از این قدرت خود را نشان داده است.

به گزارش فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB)، تیم والیبال برزیل به مربیگری برناردو رزنده با 9 دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ مسابقات لیگ جهانی به شمار می رود.

این تیم تلاش برای کسب دهمین عنوان قهرمانی خود را از روز پنجشنبه با دیدار با روسیه آغاز خواهد کرد.

والاس بازیکن تیم ملی والیبال برزیل قبل از این دیدار گفت: بازی در سالن نلسون ماندلا و کسب یک عنوان دیگر اتفاق بسیار ویژه ای خواهد بود. سالن بزرگی نیست و در مسابقات مملو از جمعیت خواهد شد، بنابراین فشار زیادی را تحمل خواهیم کرد. باید با تمرین به آمادگی لازم برسیم.

وی افزود: تیم ما به بازی در چنین شرایطی عادت دارد و می داند چطور باید با آن کنار بیاید. باید با قدرت و تمرکز تلاش کنیم برزیل به بالاترین سکوی این رقابت ها برسد.

والاس در خصوص رقبای برزیل در لیگ جهانی نیز خاطر نشان کرد: برای بازی با روسیه باید صبور باشیم و خوب سرویس بزنیم چون این تیم مدافعان قدرتمندی دارد. ایران هم قبلا قدرت خود را نشان داده است. می دانیم که این تیم آمادگی بسیار خوبی دارد.

مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال از امروز(چهارشنبه ) با حضور 6 تیم در سالن 9 هزار نفری نلسون ماندلا شهر فلورانس ایتالیا آغاز خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در دور نخست این رقابت ها با تیم های برزیل و روسیه در گروه دوم رقابت خواهد کرد و تیم های ایتالیا (میزبان)، آمریکا و استرالیا نیز در گروه اول به مصاف یکدیگر می روند.

ملی پوشان ایران ساعت 20 امروز در نخستین دیدار خود به مصاف روسیه مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها می روند.

ورزشی**9126**1379
کد N396104

وبگردی