آفتاب

درخواست از امامان جمعه: چرا از قوه قضاییه نمی خواهید عامل اختلاس 3 هزار میلیاردی دادگاهی شود؟

درخواست از امامان جمعه: چرا از قوه قضاییه نمی خواهید عامل اختلاس 3 هزار میلیاردی دادگاهی شود؟

همه باید از قوه قضائیه بخواهند در مورد هیچکس و هیچ پرونده‌ای کوتاهی نکند، با تمام پرونده‌ها براساس قانون و عدالت برخورد کند، تحت نفوذ هیچکس قرار نگیرد و سرعت عمل همراه با اتقان را نیز رعایت نماید.

روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه نوشت: این توصیه‌ها را در ماه رمضان و در خطبه‌های جمعه نیز می‌توان مطرح کرد، زیرا توصیه‌هائی منطبق بر حق، خالی از حب و بغض و همراه با پرهیز از مصداق مشخص هستند. اما هنگامی که توصیه‌ها از این ویژگی‌ها تهی می‌شوند و به تعریض‌های مصداقی آلوده می‌گردند، نه تنها از چارچوب اخلاق تجاوز می‌کنند و اثر خود را از دست می‌دهند، بلکه عکس العمل‌هائی از این قبیل را نیز پدید می‌آورند که چرا شما خواستار تسریع در محاکمه کسانی نمی‌شوید که اصل و اساس اختلاس‌های سه هزار میلیاردی و 9 هزار میلیاردی و 16 هزار میلیاردی بودند و ده‌ها مورد بی‌قانونی کرده‌اند و اقتصاد کشور را به افلاس کشانده‌اند و جامعه را دچار اختلاف و تهمت و دروغ و درگیری کرده‌اند و حتی مایل نیستند در جلسه دادگاه حاضر شوند و به سؤالات قاضی پاسخ بدهند؟

چرا به قوه قضائیه برای برخورد با دانه درشت‌هائی که 8 سال این مملکت را شخم زده‌اند کمک نمی‌کنید؟ چرا درباره دزدی‌های بزرگ و دزدان بزرگی که خزانه کشور را خالی و جیب‌های خود را پر کرده‌اند سکوت فرموده‌اید؟ از بزرگانی چون شما انتظار اینست. البته همین‌ها را هم در ماه مبارک رمضان از شما انتظار نداریم. اجازه بدهید لااقل این یک ماه، اعصاب مردم آرام باشد و به قرآن خواندن و دعا و روزه و نماز و راز و نیازهایشان برسند و شما نیز
کد N395845

وبگردی