آفتاب

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز، حملات ضد انسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

نبرد نابرابری که دهه‌هاست بین خون و شمشیر، سنگ و بمب، و میان حق و باطل اتفاق افتاده‌است، بار دیگر بطور محسوس‌تر و ملموس‌تری در روزهای اخیر نمود پیدا کرده و پرده از چهره گرگ‌هایی برداشته است که خود را در لباس میش پنهان کرده‌اند، آنانی که با چنگ‌ها و چنگال‌های خود به جان مردم فلسطین افتاده‌اند.

امروز نماد مظلومیت مسلمانان مصداق واقعی نام مردم فلسطین است، شهادت و رشادت با نام این ملت مقاوم عجین شده‌است و در سوی دیگر بی‌رحمی و ناجوانمردی مختص ذات اسرائیل غارتگر بوده، هست و خواهد بود.

رژیم منفور صهیونیستی یک بار دیگر با پشتیبانی استکبار و استعمار نوین غربی از زمین، هوا و دریا حملات جنون آمیز قرون وسطایی‌ و حتی بدتر از آن را نسبت به ملت غریب و روزه‌دار فلسطین انجام می‌دهد.

اسرائیل با به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌دفاع غزه دوباره پرده از چهره مکدر و شیطان گونه خود برداشته و این گستاخی‌های رژیم منحوس اسرائیل و هم پیمانانش قلب هر انسان آزادی خواهی را با هر کیش و نژاد و آیینی بدرد آورده است.

امروز باید هم جامعه جهانی و هم انسان‌های انسان دوست، سکوت خود را شکسته و در مقابل این همه هتاکی و نقض آشکار حقوق بشر و حقوق بین‌الملل توسط کسانی که سنگ حقوق بشر را به سینه می‌زنند، موضع گیری کرده و آن را بشدت محکوم کند.

اکنون مردم بی‌نوای غزه از هر زمان دیگری بیشتر نیاز به کمک و هم‌یاری همه جانبه دارند؛ چرا که رژیم عبری صهیونیستی این بار توجه مردم جهان را به جام جهانی و داعش ملعون در عراق جلب کرده و با وحشیگری تمام به کشتار مردم مظلوم و مسلمانان روزه‌دار غزه می‌پردازد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز نیز ضمن حمایت و پشتیبانی از مردم ستمدیده فلسطین و نوار غزه و با شعار (مومنان و مسلمانان با هم برادرند) دوشادوش ملت استوار فلسطین و سرزمین مقدس قدس مشتی محکم به دهان اسرائیل می‌کوبند.

ملت شریف ایران اسلامی نیز در روز قدس بار دیگر ثابت خواهند کرد که در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از پای نخواهند نشست.

انتها پیام

کد N395748

وبگردی