آفتاب

مربیان والیبال ایران، روسیه و برزیل چه گفتند؟

مربیان والیبال ایران، روسیه و برزیل چه گفتند؟

در آستانه دور نهایی لیگ جهانی والیبال سرمربیان تیم های ایران، برزیل و روسیه دیدگاه های خود را بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در آستانه دور نهایی لیگ جهانی والیبال سرمربیان سه تیم ایران، برزیل و روسیه در جلسه هماهنگی فنی و عمومی از انگیزه بالا و دشواری مسابقات لیگ جهانی سخن گفتند.

کواچ: کارمان سخت است

اسلوبودان کواچ در نشست خبری پیش از آغاز مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 اظهار داشت: خوشحالم که در این مرحله از مسابقات حضور داریم زیرا یکی از تیم های برتر والیبال جهان محسوب می شویم. حضور ما در فینال لیگ جهانی همه را سورپرایز کرد اما می خواهیم در این مرحله هم به گونه ای بازی کنیم که به سورپرایز دیگران ادامه دهیم. در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم و کارمان سخت است. اما به اینجا آمده ایم که بازی های خوب خود را تکرار کنیم و به نتیجه مورد نظرمان برسیم و به سوپرایز کردن دیگران ادامه دهیم.

وورونکوف: گروه سختی داریم اما می خواهیم قهرمان شویم

آندره وورنکوف نیز اظهار کرد: مرحله مقدماتی را خوب شروع نکردیم اما در ادامه مسابقات توانستیم با کسب امتیازات مورد نظرمان به فینال برسیم. هدف ما این است که یک بار دیگر قهرمان لیگ جهانی شویم و خود را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم. می دانیم که کار سختی در این مرحله داریم به خصوص اینکه گروه ما سخت تر از گروه دیگر مسابقات است و باید با تیم های قدرتمند ایران و برزیل روبرو شویم اما با تمام توان خود بازی خواهیم کرد.

رزنده: بازی با ایران و روسیه بسیار سخت است

اما برناردو رزنده در نشست خبری گفت: در مرحله مقدماتی در برخی از مسابقات نتایج خوبی کسب نکردیم اما مهم این است که در پایان توانستیم سهمیه حضور در مرحله نهایی را به دست بیاوریم. ایران و روسیه تیم های قدرتمندی هستند و بازی های سختی با آنها در پیش داریم. در فینال لیگ جهانی همه تیم ها مدعی قهرمانی هستند اما امیدوارم ما به این هدف برسیم. در سه دیدار آخر خود در مرحله مقدماتی لیگ جهانی به پیروزی رسیدیم و امیدوارم بتوانیم این پیروزی ها را در فینال هم ادامه دهیم.

انتهای پیام

کد N395046

وبگردی