آفتاب

توضیحات وزیر جهاد کشاورزی درباره چای و ابریشم نماینده رشت را قانع نکرد

توضیحات وزیر جهاد کشاورزی درباره چای و ابریشم نماینده رشت را قانع نکرد

تهران-ایرنا-سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت از پاسخ وزیر جهاد کشاورزی در مورد مشکلات حوزه انتخابیه قانع نشد و سوال پس از طی مراحل قانونی در صحن مطرح خواهد شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، محمد مهدی برومندی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: جلسه امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی و 11 تن از نمایندگان با توجه به دغدغه موجود در بخش کشاورزی و دامپروری برگزار شد.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی افزود: 6 تن از نمایندگان به دلیل جلساتی که در گذشته با وزیر برگزار کرده بودند از طرح سوال منصرف و 3 نماینده دیگر برای طرح سوال در جلسه حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به پاسخهای وزیر، محسن علیمردانی و ایرج عبدی قانع شدند، همچنین مقرر شد که دو تن از معاونین وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی مشکلات حوزه زنجان طارم به منطقه اعزام شوند، اما جبار کوچکی نژاد از جواب حجتی قانع نشد و سوال برای مطرح شدن در صحن مراحل قانونی را طی خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ادامه داد: سوال کوچکی نژاد در مورد تحقیقات در بخش کشاورزی، توسعه محصولات ارگانیک، مشکلات صنعت چای و ابریشم در استان گیلان بود که توضیحات حجتی، کوچکی نژاد را قانع نکرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس گفت : دو تن از نمایندگان نیز مهلت یک ماهه ای را به وزیر دادند تا دراین مدت با وزارت جهاد کشاورزی برای مشکلات به تفاهم برسند.

سیام**9121 **1449
کد N395022

وبگردی