آفتاب

تهدید نتانیاهو به تشدید تهاجم نظامی به غزه

تهدید نتانیاهو به تشدید تهاجم نظامی به غزه

تهران – ایرنا – ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه تهدید کرد که عملیات نظامی این رژیم علیه مردم غزه تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از بیت المقدس اشغالی، نتانیاهو با اشاره به پیشنهاد آتش بس مطرح شده از سوی مصر، گفت که رژیم وی این پیشنهاد را فرصتی برای پاکسازی نوار غزه از راکت می شمارد.

نتانیاهو گفت که این رژیم آماده تشدید اقدامات نظامی علیه غزه در صورت ادامه شلیک موشک از سوی رزمندگان فلسطینی به خاک فلسطین اشغالی است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خبرنگاران گفت: ما با پیشنهاد مصر به منظور فراهم کردن فرصتی برای غیرنظامی سازی نوار غزه و پاکسازی آن از موشک، راکت و گذرگاه های زیرزمینی از راه های دیپلماتیک، موافقت کرده ایم.

نتانیاهو مدعی شد که در صورت موافقت نکردن حماس با پیشنهاد آتش بس همان گونه که اکنون به نظر می رسد، رژیم صهیونیستی دارای همه گونه مشروعیت بین المللی برای تشدید عملیات نظامی به منظور دستیابی به آرامش مورد نظر خود است.

در تهاجم نظامی همه جانبه رژیم صهیونیستی به بخش های مسکونی نوار غزه که وارد نهمین روز خود شده است، تاکنون حدود 192 فلسطینی شهید و بیش از یکهزار و 400 تن دیگر زخمی شده اند.

خاورم **1486**1010
کد N394716

وبگردی