آفتاب
مرندی در نامه‌ به هماهنگ‌کننده سازمان ملل در ایران مطرح کرد

بیش از دو سوم قربانیان جنایات غزه، کودکان و زنان بی دفاع هستند

بیش از دو سوم قربانیان جنایات غزه، کودکان و زنان بی دفاع هستند

یک عضو فرهنگستان علوم پزشکی در نامه‌ای به هماهنگ کننده سازمان ملل در ایران، اعتراض شدید فرهنگستان علوم پزشکی و جامعه پزشکی ایران در مورد حملات ناقض حقوق بشر در غزه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سید علیرضا مرندی نماینده مجلس و رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در نامه ای به گری لوئیس هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل و نماینده برنامه عمران این سازمان در ایران مراتب اعتراض فرهنگستان علوم پزشکی و جامعه پزشکی کشور به حملات ناقض حقوق بشر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا در این نامه آمده است:

جناب آقای گری لوئیس

هماهنگ کننده محترم مقیم سازمان ملل متحد و نماینده برنامه عمران سازمان ملل متحده در جمهوری اسلامی ایران (UNDP)

سلام علیکم؛

با احترام، همان گونه که در جریان اخبار هستید در این روزهای ماه مبارک رمضان رژیم اشغالگر صهیونیستی به حمله به مردم بی دفاع فلسطین پرداخته است.سکوت مجامع بین المللی و محافل حقوق بشر در نادیده گرفتن این مظلومیت بی‌شرمانه در حالی است که بیش از دو سوم این قربانیان کودکان و زنان بی دفاع می باشند و حتی گروه پزشکی و امدادگران و مراکز درمانی نیز مکرراً مورد تعرض این حملات هستند. خواهشمند است اعتراض شدید فرهنگستان علوم پزشکی و جامعه پزشکی جمهوری اسلامی ایران را به جوامع بین المللی و از جمله سازمان ملل متحد اعلام داشته و از آنان بخواهید این اقدامات جنایتکارانه را محکوم نموده و هر چه سریع‌تر در صدد توقف آن برآیند.

انتهای پیام

کد N394550

وبگردی