آفتاب

شیخ‌الاسلام: مگر بمب‌های اسرائیل ساخت آمریکا نیست؟ ایران از هر امکانی علیه این رژیم استفاده می‌کند

شیخ‌الاسلام: مگر بمب‌های اسرائیل ساخت آمریکا نیست؟ ایران از هر امکانی علیه این رژیم استفاده می‌کند

فارس نوشت:

مشاور بین‌الملل رئیس مجلس گفت: ملت ایران از هر امکانی برعلیه رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین استفاده خواهد کرد.

حسین شیخ‌الاسلام مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه تجمع اعتراض‌آمیز مقابل دفتر سازمان ملل و در جمع خبرنگاران با اشاره به تحولات اخیر منطقه اظهار داشت: اسرائیل توطئه‌ای را طراحی کرده بود تا جهان اسلام را درگیر کند و متأسفانه در سوریه، لبنان و برخی کشورها این اتفاق افتاد و کشورهای اسلامی را مشغول خودشان کرد.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس در شرایطی که اخباری همچون جام جهانی مردم را به خود جلب می‌کند، توانست از این فرصت استفاده کند و برای تهاجم به مردم فلسطین از آن بهره ببرد.

شیخ‌الاسلام افزود: حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه ابعاد گسترده‌ای را پیدا کرده و شدت حملات علیه غیرنظامیان وحشتناک است و سازمان ملل نیز اعلام کرده که بیش از ۷۰ درصد از قربانیان زن، کودک و غیرنظامی هستند.

مشاور بین‌الملل رئیس مجلس با بیان اینکه این تهاجمات نقض صریح حقوق بشر است، گفت: متأسفانه سازمان‌های بین‌المللی به دلیل اینکه تحت سلطه برخی از قدرت‌های بزرگ همچون امریکا هستند، در واکنش به این حمله برخورد سستی می‌کنند.

وی با اشاره به تجمع امروز گفت: جمعیتی که هم‌اکنون اینجا گردهم آمدند از طرف سازمان‌های طرفدار آزادی قدس شریف و سازمان‌های مردم‌نهاد هستند که با این تجمع قصد دارند از سازمان ملل درخواست کنند مقابل این کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی را بگیرند.

شیخ‌الاسلام تأکید کرد: ملت ایران از هر امکانی که داشته باشد برعلیه رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از مردم فلسطین استفاده می‌کند.

مشاور رئیس مجلس با طرح این سوال که مگر بمب‌هایی که بر سر مردم فلسطین می‌بارد ساخت امریکا نیست و این تسلیحات را امریکا به صورت رایگان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار نمی‌دهد؟ گفت:‌ بنابراین وظیفه تمام مسلمانان جهان است که با هر امکاناتی که دراختیار دارند اعتراضات خود را به این رژیم منفور اعلام کنند.

 

17503

کد N394278

وبگردی