آفتاب

از سمند و پژو تا سونوتا، تویوتا كمری و هیوندا

از سمند و پژو تا سونوتا، تویوتا كمری و هیوندا

سواری های كرایه ای برون شهری اصفهان از مدل سمند و پژو به سونوتا،تویوتا كمری و هیوندا ارتقا یافت.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در بازدید از ناوگان جدید خودرو‌های سواری کرایه در پایانه کاوه گفت: یکی از مباحث مهمی که در بحث حمل و نقل مسافر برای استان از اهمیت وی‍ژه‌ای برخوردار است ارتقا سواری‌های کرایه‌ای برون شهری از مدل سمند و پژو به سونوتا، تویوتا کمری و هیوندا که بتوانند ایمنی و رفاه مردم را در سفر‌هایشان ارتقا بخشد.

به گزارش ایلنا، داریوش امانی اظهار داشت: این ناوگان سواری کرایه جدید با سرمایه گذاری یکی از شرکت‌های حمل و نقل استان راه اندازی شد تا مسافران برای انجام سفرهای خود علاوه بر امنیت و آرامش حق انتخاب خودروی مناسب رانیز داشته باشند.

وی در این بازدید اظهار داشت: با توجه به زیر سازی‌های انجام شده برای این ناوگان و امکانات آن پیشنهاد دادند که ادارات دولتی و شرکت‌های صنفی جهت انجام ماموریت‌ها از این مدل ناوگان استفاده کنند ضمن اینکه ما باید به ادارات و موسسات دولتی اطلاع رسانی کنیم تا بتوانند از این ناوگان برای انجام سفر‌ها و ماموریتهای خود استفاده کنند.

شهروندان اصفهانی می‌توانند از این پس در سفر‌های خود علاوه بر اتوبوس، مینی بوس و دیگر خودرو‌های سواری کرایه، از سواری سوناتا، هیوندا النترا و جیلی استفاده کنند.

کد N394100

وبگردی