آفتاب

ورود ارتش عراق به تکریت/ درگیری‌ها در ضلوعیه/ هلاکت تروریست‌ها در دیالی، ضلوعیه و حله

ورود ارتش عراق به تکریت/ درگیری‌ها در ضلوعیه/ هلاکت تروریست‌ها در دیالی، ضلوعیه و حله

نیروهای امنیتی عراقی در ادامه پیشروی‌های خود توانستند وارد شهر تکریت شوند. آن‌ها همچنین امنیت را به منطقه الندی در شرق بعقوبه به صورت کامل بازگردانده و ده‌ها تروریست را در دیالی، ضلوعیه و حله به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، ارتش عراق جهت پاکسازی تکریت از تروریست‌های تکفیری وارد این شهر شد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، به نقل از یک منبع امنیتی عراقی گزارش داد که جنگنده‌های ارتش عراق پایگاه‌های وابسته به اعضای داعش را در منطقه ضلوعیه هدف قرار دادند و بر اثر آن 10 تروریست به هلاکت رسیده و تجهیزات آن‌ها منهدم شد.

این منبع خاطرنشان کرد که درگیری‌ها مجددا میان نیروهای امنیتی با کمک عشایر با اعضای گروه تروریستی داعش در ضلوعیه از سر گرفته شد.

در همین حال فلاح خفاجی، رئیس کمیسیون امنیتی در استانداری بابل عنوان داشت که نیروهایی از افراد داوطلب و نیروهای ارتش به مناطق رویعیه، فارسیه، عبدویس و فاضلیه حمله برده و بخش‌های از این مناطق را آزاد کرده و بخش‌هایی از آن را تحت کنترل آن درآوردند و قرار است که افراد تروریست را تحت محاصره خود درآورند.

وی خاطرنشان کرد که نیروهای امنیتی تمام راه‌های زراعی را که تروریست‌ها از طریق آن سلاح و غذا در اختیار می‌گرفتند بسته‌اند و ظرف دو روز آتی آن‌ها به هلاکت رسیده و این مناطق آزاد می‌شوند.

ادامه دارد

کد N393924

وبگردی