آفتاب

نمایندگان مجلس از پاسخ های وزیر صنعت قانع نشدند

نمایندگان مجلس از پاسخ های وزیر صنعت قانع نشدند

تهران – ایرنا – نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ های محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت درمورد بازنشستگان فولاد کشور قانع نشدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، سوال حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان از محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت وضعیت ناگوار بازنشستگان صنعت فولاد و عدم پرداخت مستمری آنان و دلیل دیرکرد غیرقابل توجیه در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس بررسی شد.

نعمت زاده با حضور در جلسه علنی امروز مجلس با بیان این که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسوول مستقیم بازنشستگان صنعت فولاد کشور است، گفت: دولت سال گذشته در مصوبه ای اشکال های موجود برای پرداخت حقوق این بازنشستگان را رفع کرد.

وی همچنین توضیحات کاملی را در مورد بازنشستگان فولاد ارایه کرد اما پاسخ های وی نتوانست نماینده اصفهان را قانع کند.

محمد رضا باهنر نیز که ریاست ساعاتی از جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت از نمایندگان خواست که نظر خود را درباره پاسخ های وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

وی به نمایندگان گفت: که اگر قانع نشدند اعلام مخالفت و اگر قانع شدند اعلام موافقت کنند، البته این موضوع که فقط درباره این سوال، وزیر صنعت پاسخگو نیست را مورد نظر یا مدنظر قرار دهید.

در نهایت از مجموع 233 نماینده حاضر در جلسه نیز 111 نماینده رای موافق، 101 نماینده رای مخالف و 14نماینده رای ممتنع دادند.

باهنر نیز اعلام کرد که به دلیل حدود 15 رای کمتر، نمایندگان از پاسخ های وزیر صنعت قانع نشدند.

سیام(3)**9103**ن.س**1336
کد N393919

وبگردی