آفتاب
مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد

تجمع مردمی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه

تجمع مردمی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه

در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و سکوت مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل دهها تن از مردم تهران، صبح امروز در مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نوشته شده بود، شعار ننگ به سازمان ملل پرفریب ، سازمان بی‌خیال بیدار شو بیدار شو ، نصرمن الله و فتح‌ قریب، مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا، کشتن زن و کودک دفاع مشروع نیست، آمریکا و اروپا حامی صهیونیسم است، سلاح آمریکایی قاتل کودکان است و رژیم اشغالگر فلسطین باید محو شود از زمین، سر دادند.

همچنین بنرهای بزرگی از تصاویر کودکان قربانی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در مقابل دفتر سازمان ملل، نصب شده که به روی آنها نوشته شده سازمان ملل چشمانت را باز کن و نسل کشی در غزه را متوقف کنید.

تجمع‌کنندگان همچنین عکس‌هایی از امام خمینی (ره)، قدس شریف و پرچم فلسطین را در دست دارند.

این تجمع که در حال حاضر در حال برگزاری است به همت مجمع سازمانهای بین‌المللی و فعالان حامی آزادی قدس شریف برگزار شده است.

به گفته برگزار کنندگان این تجمع، این تجمع بیدار باشی به سازمان ملل است که همچنان چشمانش را به روی جنایات بسته است و در واقع این تجمع اعتراضی است به باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا که کشتار زنان و کودکان را در قالب دفاع از رژیم صهیونیستی توجیه می‌کند.

آنها معتقدند این تجمع بیدار باشی به سازمان ملل است که سالها در خواب خرگوشی فرو رفته و حتی از صدور یک قطعنامه علیه آنهایی که زنان و کودکان فلسطینی را می‌کشند طفره می‌رود.

آنها بر این باورند که سازمان ملل باید در برابر چشمان معصوم کودکان غزه پاسخگو باشند و قطعنا این کشتارها لکه ننگی بر پیشانی سازمان ملل است.

در این تجمع یکی از اعضای مجمع سازمان‌های غیر دولتی در سخنانی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بر نیاز جامعه بشری به امر وحدت، تاکید کرد و گفت که باید همه ید واحده‌ای علیه دشمنان اسلام باشیم.

حسین شیخ‌الاسلام دبیر مجمع سازمان‌های بین‌المللی و فعالان حامی آزادی قدس شریف در جمع خبرنگاران اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را نقض قوانین بین‌المللی، قوانین حقوق بشری و حقوق جنگی دانست و افزود: باید با این مساله برخورد شود اما سازمان ملل از برخورد با این مساله خودداری می‌کند و این خطر بزرگی است و اعتبار سازمان ملل را خدشه‌دار می‌کند.

وی افزود: ملت ایران هرگز از هیچ گونه حمایتی به ملت فلسطین دریغ نخواهد کرد و به لحاظ مالی و معنوی از آنان حمایت می‌کند. مگر بمب‌هایی که رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به کار می‌برد ساخته‌ آمریکا نیست. بر همه‌ مسلمانان واجب است که از امکانی که دارند برای محکوم کردن رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین استفاده کند.

انتهای پیام

کد N393900

وبگردی