آفتاب
اسفنانی:

اگر جانیان داعش ادعای خلافت اسلامی دارند چرا به دشمنان اسلام سنگی پرت نکرده‌اند؟

اگر جانیان داعش ادعای خلافت اسلامی دارند چرا به دشمنان اسلام سنگی پرت نکرده‌اند؟

یک عضو کمیسیون حقوقی مجلس با اشاره به وضعیت ناشی از حضور داعش در منطقه اظهار داشت: اگر این جانیان درنده که داعیه مضحک و تمسخرآمیز خلافت اسلامی دارند راست می‌گویند، چرا پاره سنگی به دشمن پرت نکرده‌اند و با آنها اعلام مخالفت نکرده‌اند و تنها مسلمانان را می‌کشند؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدعلی اسفنانی عضو کمیسیون حقوقی مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، با تأکید بر این‌که جنایات در اسرائیل و نوار غزه برای همه دردآور است، گفت: این حوادث ثمره تفرقه میان مسلمانان است که دشمنان آن را ایجاد کرده‌اند. ایجاد و حمایت از ترور در همه دنیا در راستای همین تفکر به دنبال آسیب زدن به اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که 4 ماه از آغاز سال جاری گذشته است، گفت: متأسفانه اعتبار پروژه‌های مختلف هنوز تخصیص نیافته است و تنها 4 ماه دیگر از فصل کار در منطقه فریدن باقی مانده است اگر تخصیص اعتبار در فصل سرما باشد دیگر فایده‌ای به حال کسی نخواهد داشت.

اسفنانی همچنین خواهان بهبود وضعیت جاده‌ها، رسیدگی و تجهیز بیمارستان‌ها، پرداخت وام به مردم نیازمند و استمهال بدهکاران شد.

انتهای پیام

کد N393768

وبگردی