آفتاب
مرحله‌نهایی لیگ‌جهانی‌والیبال- ایتالیا؛

داورزنی و سرعتی‌زن تیم ملی والیبال راهی فلورانس شدند

داورزنی و سرعتی‌زن تیم ملی والیبال راهی فلورانس شدند

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال به منظور شرکت در اجلاس سالیانه دپارتمان لیگ جهانی در فلورانس بامداد امروز راهی ایتالیا شد.

رییس فدراسیون والیبال و بازیکن سرعتی زن تیم ملی ایران راهی فلورانس میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شدند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی به منظور شرکت در اجلاس سالیانه دپارتمان لیگ جهانی در فلورانس بامداد امروز راهی ایتالیا شد. همچنین سعید مصطفی‌وند بازیکن سرعتی‌زن تیم ایران که به علت عدم اخذ ویزا نتوانسته بود همراه تیم ملی راهی فلورانس شود، پس از صدور ویزا به همراه داورزنی بامداد امروز سه شنبه 24 تیرماه تهران را به مقصد فرانکفورت و سپس فلورانس ترک کرد. با اضافه شدن مصطفی وند به جمع ملی پوشان ترکیب 14 نفره ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی کامل می شود.

نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران در فلورانس
با در خواست مسئولان تیم ایران و موافقت کمیته برگزاری مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی، اولین جلسه تمرین ایران در شهر فلورانس روز گذشته در سالن پالا اورلست سالن تمرین تیم ها به صورت توپی برگزار شد.

قرار بود ملی پوشان یک جلسه تمرین بدنسازی در هتل محل اقامت خود برگزار کنند که با تشخیص اسلوبودان کواچ، اولین جلسه تمرین ملی‌پوشان به کار با توپ اختصاص یافت. تمرینی توپی با نشاط و رضایت‌بخش برای کادر فنی در سالن تمرین این مسابقات که در ابتدای این تمرین سرمربی تیم ملی درخصوص اهداف این تمرین نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد و سپس بازیکنان زیر نظر کارلو ساتی به گرم کردن پرداختند. تمرکز تمرینات بر روی حمایت از مهاجم، استفاده از توپ‌های برگشتی، استفاده از مهاجم سرعتی و آبشار در برابر 3 دفاع بود.

در انتهای تمرین نیز عبادی پور تمرین سرویس انجام داد و فیاضی و علیزاده دریافت و بقیه بازیکنان به سرد کردن پرداختند. جلسه فنی و نشست خبری سرمربیان دو تیم ساعت 20 امروز سه‌شنبه به وقت محلی در هتل کورشیانول برگزار می‌شود. تیم ایران اولین تمرین خود در سالن اصلی مسابقات را ساعت 12 امروز به وقت محلی برگزار خواهد کرد.

کد N393759

وبگردی