آفتاب
قاضی‌پور در اخطاری مطرح کرد

برگزاری مراسم افطاری در برج میلاد از محل بیت‌المال حرام است

برگزاری مراسم افطاری در برج میلاد از محل بیت‌المال حرام است

نماینده مردم ارومیه در مجلس نسبت به برگزاری ضیافت افطاری در برج میلاد انتقاد کرد و گفت: برگزاری مراسم افطاری از بیت‌المال حرام است و باید برای صیانت از بیت‌المال نسبت به آن برخورد صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نادر قاضی‌پور در اخطاری به رییس‌جمهور، خواستار رسیدگی به وضعیت معلمان پیش دبستانی‌ شد.

وی همچنین از دولت خواست تا به کسانی که از ثبت‌نام یارانه‌ها جا مانده‌اند فرصتی دوباره دهد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین برای چندین بار در جلسه علنی از هیات رییسه خواست تا استیضاح وزیر نیرو را اعلام وصول کند.

قاضی‌پور در ادامه اخطار خود اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی غافل از این هستند که در برج میلاد افطاری داده می‌شود در حالیکه افطاری در برج میلاد توسط بیت‌المال حرام است و این افطاری برای هر فرد 150 تا 300 هزار تومان هزینه داشته است. باید از بیت‌المال صیانت کرده و با خاطیان برخورد شود.

وی همچنین در ادامه اظهار کرد: چرا امسال مجلس به نمایندگان افطاری نداده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به این اخطار، گفت: هر ساله از نمایندگان و همچنین نمایندگان ادوار برای ضیافت افطاری دعوت به عمل می‌آمد اما امسال تصمیم بر این شد که هزینه آن به مردم غزه که در آتش و خون هستند داده شود.

انتهای پیام

کد N393741

وبگردی