آفتاب

شماره جدید نشریه چاپ و نشر منتشر شد

شماره جدید نشریه چاپ و نشر منتشر شد

این شماره از مجله چاپ و نشر دربرگیرنده اخبار گوناگون، گزارش، گفتگو و مقالات متنوعی است. مطالبی مانند روش‌های موثر برای کاهش هزینه‌ها، آینده دیجیتال، روش‌های مدیریت چاپخانه، نگاهی جدید به تفکر استراتژیک و آسیب‌شناسی سیاست نشر در ایران.

صدوسیزدهم شماره نشریه خبری، آموزشی " چاپ و نشر"سال نهم، شنبه 15 تیرماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این شماره نشریه دربرگیرنده‌ی اخبار گوناگونی از دنیای چاپ مانند صدور مجوز چاپ و نظارت بر انتشار تقویم، معرفی کاندیداهای هیات مدیره شرکت تعاونی چاپخانه‌دارن تهران، اختصاص 4درصد عوارض واردات محصولات چاپی برای توسعه صنعت چاپ، واگذاری نمایشگاه‌های استانی به تشکل‌های نشر، قیمت کاغذ رو به کاهش است و مطالب خواندنی دیگر است.

در صفحه‌ی گزارش «چاپ و نشر» بخش عمده مطالب به گزاش چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال اختصاص دارد. گفتگو با مدیرکل امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل شرکت سارینا ویِژن و رییس نظارت بر امور چاپ استان تهران دیگر بخش‌های این شماره نشریه "چاپ و نشر" هستند.

مطالبی مانند روش‌های موثر برای کاهش هزینه‌ها، آینده دیجیتال، روش‌های مدیریت چاپخانه، نگاهی جدید به تفکر استراتژیک و آسیب‌شناسی سیاست نشر در ایران نیز به‌صورت مقاله در این شماره گنجانده شده‌اند.

صدور سیزدهمین شماره نشریه "چاپ و نشر" در 206 صفحه، به قیمت 5000 تومان منتشر شده است.

کد N393692

وبگردی