آفتاب

نایب رییس سابق بانوان فدراسیون والیبال: اتفاقات تیم زیر 19 سال ربطی به من نداشت

نایب رییس سابق بانوان فدراسیون والیبال: اتفاقات تیم زیر 19 سال ربطی به من نداشت

نایب رییس سابق بانوان فدراسیون والیبال گفت: وظایف هر کسی در فدراسیون مشخص است و نایب رییس بانوان فدراسیون هیچ وظیفه‌ای در قبال مسائل بین‌المللی ندارد.

صدیقه کعبی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره انتخاب اشتباه بازیکنان تیم ملی والیبال دختران جوان، اظهار کرد: زمانی که جلسه کنفدراسیون والیبال آسیا برای این رقابت‌ها برگزار شد آقای درخشنده به عنوان نماینده فدراسیون در این جلسه حضور داشت. من هم از او گزارش خواستم و آقای درخشنده اعلام کرد که بخشنامه اصلی برای فدراسیون به زودی ارسال می‌شود.

او ادامه داد: امور بین‌الملل و دبیر فدراسیون باید پیگیری می‌کردند، چرا که این موضوع جزو وظایف آنهاست. اگر هر کسی وظیفه‌اش را درست انجام بدهد، هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید.

نایب رییس سابق بانوان فدراسیون والیبال با تاکید بر این که شخصا پرینت بخشنامه را در اختیار سرمربی تیم قرار دادم، گفت: من پرینت بخشنامه را از امور بین‌الملل گرفتم و در اختیار سرمربی تیم قرار دادم. تمام برنامه‌هایمان را برای زیر 18 سال انجام دادیم و سازمان لیگ هم که از ما رنج سنی خواست ما این سن را اعلام کردیم. خانم شعبانیان هم گفتند ما چند بازیکن داریم که برای این مسابقات از لحاظ سنی اختلاف دو، سه هفته‌ای دارند و من هم اعلام کردم بهتر است در همین رنج سنی که اعلام شده بازیکن اعزام کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

کعبی‌زاده درباره مقصر اصلی این اتفاق تصریح کرد: حدود سه هفته‌ است که ارتباط من با فدراسیون قطع شده و به تازگی متوجه شدم که در بخشنامه آمده رقابت‌های زیر 19 سال آسیا و من واقعا در این باره چیزی نمی‌دانم. آنچه که مسلم است این که هر کسی وظیفه خود را دارد و نایب رییس بانوان هیچ رابطه مستقیمی با امور بین‌الملل و مسئولان بین‌المللی ندارد. ما بارها تیم به مسابقات آسیایی اعزام کردیم، چرا که در آن زمان این اتفاقات نیفتاد. مسئولان بین‌الملل فدراسیون باید متن‌های ارسالی خاص را ترجمه کنند، چرا که همه افراد مسلط به زبان انگلیسی نیستند.

او در پایان گفت: به نظر من کوتاهی از روابط بین‌الملل و دبیر فدراسیون بوده است، چرا که آنها ارتباط دهنده مسائل بین‌المللی فدراسیون با بخش‌های مورد نظر هستند. ای کاش این حساسیتی که در بخش آقایان در فدراسیون وجود دارد برای بانوان هم باشد.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N393672

وبگردی