آفتاب
نماینده جنبش حماس در مجلس:

جریان مقاومت همه اختلافات حاشیه‌ای را کنار بگذارد/ امروز زمان آزمون نفاق بین المللی است

جریان مقاومت همه اختلافات حاشیه‌ای را کنار بگذارد/ امروز زمان آزمون نفاق بین المللی است

نماینده جنبش حماس در تهران گفت: نیروهای مقاومت و مجاهدان گردان عزالدین قسام و گردان‌های قدس با حماسه‌های بی نظیر عزت و سربلندی امت اسلامی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر در ابتدای جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران ضمن تشکر از تلاش های علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و حسین شیخ الاسلام مشاور بین الملل رئیس مجلس در مسئله فلسطین گفت: امروز پیروزی بزرگ مقاومت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی را تبریک می گویم.

وی ادامه داد: امروز وارد مرحله تاریخی در کشمکش و مبارزه با دشمن صهیونیستی شده ایم، نیروهای مقاومت و مجاهدان گردان عزالدین قسام و گردان های قدس با حماسه های بی نظیر عزت و سربلندی امت اسلامی را به نمایش گذاشتند.

خالد قدومی تصریح کرد: نیروهای مقاومت در برابر استکبار جهانی قد علم نمودند و موشک های مقاومت عمق سرزمین های اشغالی را هدف قرار داده است و پایگاه های رژیم صهیونیستی را از زمین و هوا و دریا نشانه رفتند.

نماینده جنبش حماس در تهران تصریح کرد: توان موشکی نیروی های مقاومت توانسته است با پیشرفت های تکنیکی تاسیسات رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد و نشان دهد که مقاومت آماده مقابله با دشمن پلید صهیونیستی است.

وی اظهار داشت: ملت فلسطین در شرایطی به این دستاوردها دست یافتند که ما در دشوارترین مراحل قرار داشتیم. محاصره بسیار سخت دشمن علیه ما تحمیل شده و دشمنان و نزدیکان ما با قطع جریان برق و توقف ارسال آب و دارو ما را در بحران قرار دادند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی توانست بحران های داخلی و خارجی خود را به فلسطین بکشاند، در شرایطی که برادران عرب و مسلمان ما در حال اختلاف هستند.

وی با اشاره به فروپاشی امنیتی و انزوای بین المللی رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی تلاش کرد این بحران ها را به غزه بکشاند زیرا فکر می کرد نوار غزه ضعیف، سست و ناتوان است در حالی که ملاحظه کرد مردم نوار غزه بسیار مقاوم هستند و خداوند آنها را نصرت داده است.

خالد قدومی تاکید کرد: فلسطین امروز عرصه آزمون و محک نفاق و دروغ بین المللی قرار گرفته، امروزه ماسک های دروغین چهره های بین المللی کنار رفته و سیستم اخلاقی آنها از طریق جانبداری از رژیم صهیونیستی در مقابل مظلومان و قربانیان فلسطین از هم پاشیده شده است.

نماینده جنبش حماس در تهران تصریح کرد: ما فرزندان مکتب مقاومت هیچ عذر و بهانه ای نداریم برای اینکه اختلافات حاشیه ای خود را کنار نگذاریم.

وی ادامه داد: ما در فلسطین در مقاومت اسلامی مشترکات فراوانی با برادران خود در ایران داریم، در میان ما فلسطین و بیت المقدس وجود دارد و می دانیم که در مسئله فلسطین اتفاق نظر داریم.

خالد قدومی تاکید کرد: به همین جهت لازم است که هرگونه اختلافات حاشیه ای خود را در قبال وحدت خود کنار بگذاریم و به شما اطمینان می دهم که ما در فلسطین، غزه و بیت المقدس وظیفه الهی خود را که پایداری مقاومت و رویارویی با رژیم صهیونیستی برای دفاع از امت اسلامی است انجام خواهیم داد.

وی در پایان از مقام معظم رهبری تشکر کرد و گفت: آنچه که این ملت چشم به آن دوخته پیروزی است که برای آن تلاش می کند.

 

 

کد N393412

وبگردی