آفتاب

اردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

اردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

تهران-ایرنا- اردن تجاوزهای پیاپی رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرده و اعلام کرد که یکی از اهداف این حمله متوجه کردن نگاه ها به غزه و دور کردن توجه مردم از قدس و مقدسات موجود در آن است.

به گزارش خبرگزاری اردن، ˈناصر جودهˈ وزیر امور خارجه اردن در نشست فوق العاده شورای اتحادیه عرب که در قاهره برگزار شد، گفت: ما در اردن این تجاوزهای سخت و پیاپی را محکوم می کنیم.

وی افزود: هدف اسراییل از این حمله دور کردن نگاه ها و افکار مردم جهان از اقدام های اسراییل علیه قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی موجود در آن است.

جوده افزود: ما همگی باید بیدار و هشیار باشیم و بدانیم آن ها چه کاری با مقدسات ما انجام می دهند، آن ها سعی در تغییر قدس و تغییر ساختار جمعیتی و هویت عربی و اسلامی آن دارند که این خود با قوانین بین المللی و قوانین انسانی در تعارض است.

وی در پایان تاکید کرد: ما سعی خواهیم کرد که از طرق مختلف این تجاوزها و حملات را متوقف کنیم و با توجه به اینکه ما عضو غیر دائم شورای امنیت هستیم، با تمام توان تلاش می کنیم به نتیجه ای در این خصوص برسیم .

از دوشنبه شب هفته گذشته تاکنون ارتش رژیم صهیونیستی دست به حملات گسترده ای علیه مناطق مختلف در نوار غزه زده و بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در جریان این حملات 187 فلسطینی به شهادت رسیده و حدود هزار و 390 فلسطینی دیگر نیز زخمی شده اند.

از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطین نیز به تلافی این حملات ددمنشانه، صدها موشک و خمپاره به سوی سرزمین های اشغالی شلیک کرده و باعث ترس و وحشت صهیونیست ها شده اند.

خاورم **2041**1275
کد N393318

وبگردی