آفتاب

هنیه: هیچ کس نمی تواند شروط مقاومت را نادیده بگیرد

هنیه: هیچ کس نمی تواند شروط مقاومت را نادیده بگیرد

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که پیام های گردان های شهید عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) معانی و مفاهیم متعددی داشت که از جمله آنها می توان به لغو محاصره بیش از هفت ساله اعمال شده علیه نوار غزه اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه، نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) خاطرنشان کرد: اراده سیاسی ما تحت تاثیر محاصره تضعیف نخواهد شد و این وضعیت مانع از دستیابی مقاومت به تجهیزات دفاعی مورد نیاز برای دفاع از ملت فلسطین نمی شود.

وی افزود: پیام های قسام نشان داد که مقاومت روزها و ماه های گذشته را هدر نداده و گروه های مقاومت نیز ثابت کردند که ذره ای از مسئولیت خود برای مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی به نوار غزه چشم پوشی نخواهند کرد.

هنیه همچنین تصریح کرد که هیچ طرفی نمی تواند شروط مقاومت فلسطین برای تحقق آرام سازی را نادیده بگیرد.

وی خطاب به مقاومت فلسطین نیز اظهار داشت: شما با ابتکارها و اقدامات فراتر از حد انتظار خودتان در عرصه عملیات های زمینی، هوایی و دریایی، ما و ملت فلسطین و امت را سربلند کردید.

این رهبر برجسته فلسطین تاکید کرد که تمامی گروه های مقاومت به ملت فلسطین تعلق دارند و مقاومت به منظور دفاع از یک حزب یا گروه تشکیل نشده است، بلکه هدف از تشکیل آن حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از آن است و باعث اعتلای امتی خواهد شد که در مسائل خصوصی خود سرگرم شده است.

وی افزود: ما امروز مرحله حساسی از منازعه با رژیم صهیونیستی را پشت سر می گذاریم و در عین حال، در آستانه ورود به مرحله واقعی و جدی متعلق به نسل های آینده قرار داریم و آینده سرزمین مقدس فلسطین به دست آنها رقم خواهد خورد. هنیه تصریح کرد که دشمن صهیونیستی طراح و آغازگر جنگ علیه نوار غزه بود.

انتهای پیام

کد N392981

وبگردی