آفتاب

ولایتی با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

ولایتی با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

تهران - ایرنا- علی اکبر ولایتی، دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی و رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی علی اکبر ولایتی، در بخشی از این بیانیه آمده است:

درحالی که استکبار جهانی در طرحی از قبل مهندسی شده، پیچیده و خطرناک، مسلمانان جهان را به آتش تفرقه وتکفیر گرفتار ساخته ودر جهت تحقق رویای خود، جنگ شیعه و سنی و برادر کشی بین مسلمانان برنامه ریزی کرده است ، رژیم اشغالگر قدس از غفلت مسلمانان سوء استفاده کرده و با شعله ور ساختن جنگی ویرانگر ونابرابر، نسبت به کشتار زنان و کودکان درراه میهمانی خدا به دنبال نسل کشی و سرکوب مقاومت اقدام می کند تا بتواند از فضای ایجاد شده به اهداف شوم و پلید خود دست یابد.

در این بیانیه آمده است : بر تمامی مسلمانان جهان لازم است که با حفظ هوشیاری و تیزبینی در بازی از قبل تنظیم شده دشمن صهیونیستی گرفتار نیامده و با درک صحیح از واقعیات و تحولات منطقه و با حفظ انسجام، وحدت و یکدلی نسبت به عقیم ساختن اهداف دشمن صهیونیستی بیش از گذشته همت گمارند.

در بخش دیگراین بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی این بار باید بداند که قدرت توخالی و پوشالی آن رژیم تعیین کننده و اداره کننده این نبرد نابرابر نخواهد بود بلکه رزمندگان، زنان و کودکان در خط مقدم مقاومت همراه با رشادت، شهامت و نثار خون خود و مطمئن به تحقق وعده الهی، پیروز میدان خواهند بود که وعده الهی نیز اینچنین است.

در بیانیه دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی عنوان شده است: جای بسی تاسف است که در این جنگ ظالمانه و نابرابر قدرت های بزرگ و مجامع بین المللی به جای محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم متجاوز و جنگ طلب، بر طبل حمایت از ظالم می کوبند و مردم مظلوم و بی دفاع غزه را عامل اصلی جنگ معرفی می کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است : برابر این سیاست ظالمانه از تمامی امت مسلمان، دولت های اسلامی و آزادیخواهان تمامی جریان ها و سازمان ها به وی‍ژه سازمان کنفرانس اسلامی می خواهیم که ضمن محکومیت این اقدامات ظالمانه نسبت به حمایت مردم مظلوم، جبهه مقاومت و آرمان فلسطین همچون گذشته با اتحاد، همدلی، همبستگی، انسجام، بصیرت و حضور در صحنه، خواری و اضمحلال ابدی این غده سرطانی را پدیدار سازند.

سیام/9136 **1449
کد N392694

وبگردی