آفتاب
نماینده جنبش حماس در ایران:

رژیم صهیونیستی توان مقابله با نیروی مقاومت را ندارد

رژیم صهیونیستی توان مقابله با نیروی مقاومت را ندارد

تهران- ایرنا- نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران با بیان این که مقاومت اسلامی فلسطین بزودی پیروزی خود را به جهانیان اعلام می کند، گفت: رژیم صهیونیستی با وجود تجهیزات گسترده توان مقاومت را در برابر ملت فلسطین و بویژه مردم غزه ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «خالد القدومی» روز دوشنبه در نشست خبری که با عنوان بررسی دلایل و ریشه های حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: دشمن صهیونیستی برای تهاجم وحشیانه مردم بی دفاع فلسطین نیازی به بهانه ندارد، آنها همیشه این بهانه را داشته اند.

وی، تجاوز رژیم صهیونیستی را نوعی کنش و مقاومت مردم فلسطین را واکنش توصیف کرد و گفت: نیروهای مقاومت در این نبرد حرف اول را می زنند و به امید خدا با سربلندی از این مبارزه بیرون خواهند آمد.

نماینده حماس در ایران یادآور شد: در این مدت ما شاهد شیطنت ها و تحرکات سیاسی دولت های استکباری و برخی نیروهای منطقه علیه حماس و جنبش جهاد اسلامی بوده ایم، اما این عوام فریبی ها و شیطنت ها هیچ تاثیری در مقاومت مردم فلسطین نداشته است چرا که آنها نیروی خود را از خداوند متعال می گیرند.

القدومی به تشریح عملیات نظامی نیروهای مقاومت در نوار غزه پرداخت و خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت شامل گردان قسام و نیروی های قدس از دریا، هوا و زمین توانسته اند به عمق خاک رژیم صهیونیستی وارد شده و ضربه بزنند.

این مبارز فلسطینی یادآور شد: موشک های مقاومت به مرکز شهر حیفا نزدیک شده که این شهر از نمادهای امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی صهیونیست ها است.

القدومی ادامه داد: در کنار جنگ نظامی ما شاهد نبرد الکترونیکی و سایبری هم بوده ایم که نیروهای مقاومت توانسته است از این مسیر نیز ضربه هایی به دشمن وارد کند.

خبر در حال تکمیل است.

سیام(3)**9173**ن.س**1336
کد N391721

وبگردی